پیش از حضور در رقابتهای گزینشی المپیک/تمرین کشتی مسابقه ای فرنگی کاران برگزار شد

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۱ 12:33

جدیت محمد بنا و تذکرات فنی به کشتی گیران

تمرین کشتی مسابقه ای فرنگی کاران پیش از شرکت در رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا عصر دیروز در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این تمرین که از ساعت 16 آغاز شد کشتی گیران ابتدا به میانداری افشین بیابانگرد به دویدن و نرمش پرداختند و سپس در تایمهای مختلف به انجام تمرین کشتی مسابقه ای پرداختند.

بر این اساس، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در حین این تمرین تاکید ویژه ای برای اجرای صحیح فنون داشت. این تمرین در تایمهای مختلف در سرپا و خاک برگزار شد که در قسمت اول به مدت 50 دقیقه با حضور تمامی کشتی گیران برگزار شد.
همچنین پس از 10 دقیقه سایر کشتی گیران به جز نفرات اعزامی به قزاقستان تمرین خود را به مدت 20 دقیقه دیگر ادامه دادند و کشتی گیرانی نظیر سوریان و علیزاده به دویدن روی تردمیل مشغول شدند.حسین ملاقاسمی ناظر کمیته ملی المپیک در تیم ملی کشتی فرنگی ناظر این تمرین بود.
فرنگی کاران در ادامه تمرینات خود از ساعت 11 صبح امروز یکشنبه یک تمرین وزنه سرعتی را زیر نظر محمد بنا و دستیارانش برگزار کردند. البته کشتی گیرانی نظیر حمید سوریان به انجام تمرین مرور فن سبک  زیر نظر محمد بنا پرداخت. البته بیشتر کشتی گیران به جزء نفرات اعزامی به قزاقستان با نظر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امروز اردوی تیم ملی را ترک کردند.
فرنگی کاران طبق برنامه عصر فردا تمرین کشتی، مرور فن و رفع اشکال را در برنامه دارند و صبح دوشنبه برای شرکت در رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا راهی شهر آستانه می شوند و تمرینات خود را در این شهر ادامه می دهند.
رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا روزهای 10 تا 13 فروردین ماه درشهر آستانه ای قزاقستان برگزار می شود و فرنگی کاران برای کسب چهار سهمیه باقی مانده در اوزان 55، 74، 84 و 96 کیلوگرم به میدان می روند.


برچسب ها :