رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی- تهران/

چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ 13:40

آغاز جام سی و دوم از شنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی
تماشاگران در کنار کشتی خواهند بود

سی و دومین رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی از روز شنبه با حضور کشتی گیران داخلی و خارجی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سی و دومین دوره این رقابتها گرامیداشت دهه مبارک فجر جام جهان پهلوان غلامرضا تختی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با حضور بیش از 50 کشتی گیر داخلی و آزادکارانی از کشورهای روسیه، گرجستان، مغولستان و قزاقستان و با حضور تماشاگران علاقمند به ورزش اول کشور در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.


بر این اساس، رقابتهای آزادکاران داخلی در تمامی وزنها جذابیت بالایی خواهد داشت، اما رقابتهای سه وزن 60، 84 و 96 کیلوگرم برای انتخاب بهترین نفرات در مبارزات با کشتی گیران خارجی جهت یافتن شانس حضور در رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا و در قزاقستان را خواهد داشت.
در کنار این موضوع کشتی گیران خارجی نظیر احمد چاکایف، نریمان اسرافیلوف و شامیل احمداف درترکیب روسها حضور دارند و داغستانی ها با بیش از 16 کشتی گیر در جام تختی شرکت می کنند. مغولستانی با شش کشتی گیر به تهران می آیند که جارگالسیخان سنگین وزن و ناران باتار سبک وزن مشهور را در ترکیب خود دارند.


همچنین گرجستانی ها نیز با 13 کشتی گیر و نفراتی همچون کوردیانی نفر سوم اروپا در وزن 60 کیلوگرم و کاکالادزه در وزن 66 کیلوگرم در این مسابقات به میدان می روند و قزاقستانی ها هم با نفرات سرشناس و با بیش از ده کشتی گیر و آزادکارانی همچون ژوماگازیف و نیازبیکوف یک هفته ای است در اردوی مشترکی در کلاس درس شاگردان رسول خادم شرکت می کنند.


این مسابقات روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده و از ساعت 13 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود و مسلما حضور پرشور تماشاگران می تواند به جذابیت این رقابتها بیافزاید.


برچسب ها :