نبرد مدعیان وزن 60 کیلوگرم در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی/

شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ 10:56

زیباترین مبارزات در وزن دوم

بدنبال حضور در قزاقستان هستند

در وزن 60 کیلوگرم تمامی مدعیان روز 21 اسفندماه و در حضور تماشاگران مشتاق و علاقمند به ورزش اول کشور در جام جایزه بزرگ فیلا به روی تشک می‌روند و در واقع تمام مدعیان وزن دوم بجز اسماعیل‌پور می‌خواهند با انجام مبارزات دیدنی شایستگی خود را نشان دهند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سعید احمدی نفر پنجم بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو پس از یکسال مصدومیت با قهرمانی در انتخابی جام تختی باز هم خود را مدعی نشان داد. سید احمد محمدی نفر اول انتخابی و هم استانی سعید احمدی هم پس از شرکت در جام یاشاردوغو و کسب مدال برنز در آنکارا این فرصت را یافته که توانمندی‌های خود را نمایان کند.
بر این اساس در کنار این کشتی‌گیران، بهنام احسان‌پور عضو تیم جوانان در رقابت‌های جهانی رومانی، حسن مرادقلی کشتی‌گیر تهرانی، مصطفی آقاجانی عضو تیم ملی در رقابت‌های جهانی ترکیه، هاشم مختاری و عباس دباغی عضو تیم ملی در رقابت‌های المپیک پکن در وزن 55 کیلوگرم در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.
مسعود اسماعیل پور تنها کشتی‌گیری است که بعلت فاصله کوتاه قهرمانی آسیا در کره جنوبی و کسب مدال نقره البته با ناداوری، در مسابقات جام تختی به میدان نمی‌رود و به این ترتیب یکی از این 7 کشتی‌گیر هم شانس حضور در رقابت‌های گزینشی قزاقستان را دارند.


برچسب ها :