تمرین مرور فن فرنگی کاران برگزار شد/

پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ 18:55

تذکرات محمدبنا به اردونشینان

تمرین عصر چهارشنبه تیم ملی کشتی فرنگی اختصاص به مرور فن و تمرین کشتی اردونشینان داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این تمرین ابتدا کشتی گیران چند دقیقه ای را به صورت اختیاری شروع به نرمش و گرم کردن بدنهای خود با صدای موزیک کردند و سپس به صورت دو به دو با هم سرشاخ شدند و تمرین خود را آغاز کردند.
بر این اساس در این تمرین در مهمترین مرور فن ها،هادی علیزاده پور نیا با محسن قاسمی قهرمانان آسیا در وزن 74 کیلوگرم، طالب نعمت پور با حبیب اله اخلاقی مدعیان وزن 84 کیلوگرم، قاسم رضایی با محمد رضا اکبری در وزن 96 کیلوگرم با هم سرشاخ شدند.
در این تمرین کشتی گیران ابتدا در خاک و سپس سرپا با هم به تمرین مرور فن جدی می پرداختند و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با فریادهای خود تذکرات جدی را به اردونشینان می داد و پس از مرور فن در چند تایم، تمرین مسابقه ای برگزار شد. بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال 2011 در حین تمرینات نکات فنی را به فرشاد علیزاده فرنگی کار وزن 74 کیلوگرم تذکرمی داد.

 


حمید سوریان دارنده پنج مدال طلای جهان با جدیت بسیار زیاد در تمرینات تیم ملی حاضر بود و ریف فیزیوتراپ تیمهای ملی مانند تمرینات تیم ملی آزاد در تمرین فرنگی کاران نیز مشغول رفع مشکلات آسیب دیدگی کشتی گیران بود.
جمشید خیرآبادی، رسول جزینی، ایرج اسفندیاری فر، فرهاد اسماعیل نژاد و ناصر نوربخش مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نیز نظارت جدی بر تمرینات فرنگی کاران داشتند.
چند کشتی گیران نوجوانان در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حاضر بودند که محمد بنا با جدیت همیشگی نکات فنی را به آنها آموزش می داد. خلیل رشید محمدزاده سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان و داود ملکی مربی بدنساز تیم ملی والیبال و دستیار ولاسکو ناظر این تمرینات بودند.
در پایان این تمرین فرنگی کاران با طناب زدن بدنهای خود را سرد کردند و به تمرین خود پایان دادند.

تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابتهای گزینشی المپیک 2012 لندن که روز 9 اسفندماه آغاز شده تا 25 اسفندماه در خانه کشتی دنبال می شود.


برچسب ها :