کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا کره جنوبی/اولین تمرین فرنگی کاران در گومی برگزار شد

سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ 01:29

خیرآبادی: شرایط ملی پوشان ایده آل است

نخستین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی ایران در شهر گومی محل برگزاری رقابت های قهرمانی سال 2012 آسیا عصر دوشنبه از ساعت 17:15 به وقت محلی در یکی از سالن های تمرین در حاشیه سالن اصلی مسابقات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این تمرین که هر هفت کشتی‌گیر اعزامی به همراه محمد بنا سرمربی و جمشید خیرآبادی، فرهاد اسماعیل نژاد، رسول جزینی و ایرج اسفندیاری فر به عنوان مربی حضور داشتند، یک برنامه تمرینی شاداب به مدت یک ساعت انجام شد.

در ابتدای این تمرین ابتدا کشتی‌گیران به میانداری افشین بیابانگرد 10 دقیقه به دویدن آرام پرداختند و پس از 3 دقیقه انجام حرکات کششی و 12 دقیقه هندبال سرعتی بازی کردند.

در بازی هندبال تیم افشین بیابانگرد، حبیب اخلاقی ، داوود گیل نیرنگ و ریف ماساژور تیم، موفق شدند تیم متشکل از محسن حاجی پور، حمید زارع ، هادی علیزاده پورنیا و محمد قربانی را شکست دهند.

بر این اساس، 2 تایم 8 دقیقه ای مرور فن در سرپا، یک تایم 6 دقیقه ای دفاع در خاک ، 12 تایم 30 ثانیه ای دفاع در خاک و 8 تایم 30 ثانیه ای اجرای بارانداز از دیگر بخش های تمرین عصر امروز بود که با نظارت کامل مربیان انجام شد.

در مرور فن نیز اسفندیاری فر یکی از مربیان تیم با محسن حاجی پور، بیابانگرد با زارع ، اخلاقی با علیزاده و  گیل نیرنگ نیز با قربانی سرشاخ شدند.
دومین تمرین فرنگی کاران ظهر امروز سه شنبه به وقت کره جنوبی برگزار می شود که به تمرینات لاکتیکی اختصاص دارد.

جمشید خیرآبادی یکی از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی که داوری دیدارهندبال کشتی گیران را نیز به عهده داشت، در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان اعزامی گفت: خوشبختانه شرایط هر 7 کشتی گیر ما ایده آل است و هیچ کدام از آنها نیز مشکل آسیب دیدگی ندارند و کم کم آماده مسابقه می شوند.

وی در خصوص وضعیت وزنی نفرات تیم ایران هم یادآور شد، با برنامه ریزی های صورت گرفته تصور نمی شود هیچ یک از کشتی گیران با مشکل اضافه وزن مواجه شوند.

رقابت های کشتی کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز 27 بهمن ماه جاری به مدت 2 روز در شهر گومی برگزار می شود.


برچسب ها :