پس از تودیع و معارفه‌ی سرمربیان سابق و جدید تیم کشتی جوانان/

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ 11:04

فرنگی‌کاران جوان و بزرگسال با یکدیگر سرشاخ شدند

روز گذشته پس از جلسه‌ی تودیع و معارفه‌ی سرمربیان سابق و جدید تیم‌ ملی کشتی فرنگی جوانان،‌ کشتی‌گیران حاضر در اردوی آمادگی تیم جوانان با نفرات بزرگسال حاضر در اردوی تیم بزرگسالان تمرین مشترک کشتی را برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، روز گذشته (یکشنبه) فرنگی‌کاران حاضر در اردوی آمادگی تیم جوانان و بزرگسالان در نوبت بعد از ظهر با یکدیگر یک تمرین مشترک برگزار کردند. در این تمرین مشترک فرنگی‌کاران جوان با برخی از نفرات بزرگسالان حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی سرشاخ شدند و مربیان هر دو تیم نیز در جریان تمرینات نکات فنی لازم را به کشتی‌گیران متذکر شدند.
همچنین پیش از این تمرینات نیز مراسم تودیع و معارفه‌ی سرمربیان سابق و جدید تیم کشتی فرنگی جوانان در حضور محمد بنا سرمربی تیم ملی انجام شد و سپس این مربیان به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص وضعیت فعلی و آینده تیم جوانان پرداختند. ناصر نوربخش و عبداله چمن‌گلی در این جلسه بر این نکته تأکید داشتند که با کار و تلاش و زحمت مربیان و کشتی‌گیران تیم جوانان می‌توان در مسابقات پیش رو فراتر از انتظارات ظاهر شد.
همچنین فرنگی‌کاران حاضر در اردوی آمادگی تیم بزرگسالان نیز امروز در نوبت صبح تمرینات هوازی و دو مدیانی را انجام دادند و در نوبت عصر هم به مرور فن و تمرینات کشتی می‌پردازند.


برچسب ها :