پس از انجام تمرینات نوبت صبح امروز/تمرینات فنی و بدنسازی نوجوانان

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ 10:55

فرنگی‌کاران به مدت 13 روز اردوی تیم را ترک می‌کنند

فرنگی‌کاران نوجوان حاضر در اردوی آمادگی تیم پس از انجام تمرینات دو میدانی و هوازی و همچنین تمرینات ویژه‌ی بدنسازی بعد از ظهر امروز دوشنبه به مدت 13 روز اردوی تیم را ترک خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، فرنگی‌کاران دعوت شده به اردوی آمادگی تیم نوجوانان که از اول بهمن ماه وارد اردو شدند صبح امروز در باشگاه برق تهران به انجام تمرینات هوازی و دو میدانی پرداختند و سپس از ساعت 10 صبح زیر نظر مربیان خود تمرینات بدنسازی و کار با وزنه را آغاز نمودند.
بر اساس طبق برنامه قرار است فرنگی‌کاران نوجوان پس از تمرینات امروز صبح، از بعد از ظهر امروز به مدت 13 روز اردوی آمادگی تیم را ترک کنند و سپس از 23 بهمن ماه مجددا به اردو باز گردند.
همچنین در روز گذشته مربیان تیم تمرینات کشتی در شرایط مسابقه را در دستور کار نوجوانان قرار دادند به طوری که فرنگی‌کاران نوجوان در دو نوبت صبح و عصر در شرایط مسابقه با یکدیگر به رقابت پرداختند. مربیان نیز بر اساس نتایج تست‌های آمادگی جسمانی که طی این چند روز گذشته از نوجوانان گرفته بودند و همچنین نتایج این مسابقه تمرینی اسامی 11 نفر از این فرنگی‌کاران را خط زدند تا اردوی بعد تیم نوجوانان با 35 فرنگی‌کار آغاز شود.
فرنگی‌کاران نوجوان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان و جهانی آذربایجان در سال آینده آماده می‌کنند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون