تمرین کشتی دیدنی آزادکاران زیر نظر رسول خادم/

چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ 13:52

امروز چهارشنبه دو جلسه تمرین ایستگاهی و مرور فن

اعضای تیم ملی کشتی آزاد طبق برنامه‌های از قبل تعیین شده توسط رسول خادم مدیر تیم‌های ملی و دیگر همکارانش ظهر دیروز برنامه تمرین کشتی را در تایم‌های مختلف با جدیت بالایی در خانه کشتی تهران در دستور کار قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ادامه تمرینات برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی، جام جهان پهلوان تختی و رقابتهای گزینشی المپیک که از روز 29 دی ماه آغاز شده است، اردونشینان ابتدا به دویدن دور تشک پرداختند سپس با حلقه زدن با انجام حرکات مختلف بدن خود را گرم کردند و پس از اتمام نرمش، حریفان تمرینی دو به دو توسط مربیان به وسط تشک فرا خوانده شدند.
پس از اینکه حریفان تمرینی رو در روی هم قرار گرفتند ابتدا سه تایم دو دقیقه‌ای کار کردن روی دستها در دستور کار قرار گرفت سپس دو تا پنج دقیقه به انجام مرورفن اختیاری پرداختند در ادامه 4 تایم دو دقیقه و سی ثانیه تمرین کشتی با جدیت بالایی دنبال شد، با استراحتی که در دستور کار قرار گرفت در پایان نیز آزادکاران 4 تایم 30 ثانیه‌ای کشتی در خاک دنبال کردند و پرونده این جلسه تمرینی بسته شد.
بر این اساس قبل از شروع نرمش مربیان تمام کشتی‌گیران را بر روی یک تشک فرا خواندند سپس رسول خادم مدیر فنی تیم‌های ملی نکات تکنیکی و تاکتیکی را به کشتی گیران گوشزد کرد.
کشتی گیران آزادکار امروز (چهارشنبه) طبق برنامه ظهر و غروب دو جلسه تمرین ایستگاهی و مرور فن را برگزار می کنند و فردا نیز یک جلسه تمرین کشتی را در برنامه دارند.


برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون