نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد/کشتی‌گیران برتر اوزان هفتگانه

شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ 12:18

دباغی، هادی و گوگشلیدزه در صدر

کشتی گیران برتر اوزان هفتگانه نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت از نظر امتیازی مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی فدارسیون کشتی و بنا به اعلام کمیته لیگ فدراسیون، در وزن 55 کیلوگرم امید جلالی بهار از شهرداری ملایر، یاسر حیدر قلی‌نژاد از خونه به خونه بابل و حسن رحیمی از مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج (ع) سبزوار اول تا سوم شدند.
بر این اساس در وزن 60 کیلوگرم عباس دباغی از تیم تله کابین گنجنامه همدان در رده‌ی نخست قرار گرفت و مسعود اسماعیل‌پور از خونه به خونه بابل و ولادمیر خنچیگاشویلی از شهرداری ملایر در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
محمد یوسفی از سایپا شمال، میثم نصیری از آبفای زنجان و محمد نادری از مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج (ع) سبزوار در وزن 66 کیلوگرم و حسن طهماسبی از سایپا شمال، صادق گودرزی از تله کابین گنجنامه همدان و مهدی بهابسته از نفت تهران در وزن 74 کیلوگرم نیز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
همچنین در وزن 84 کیلوگرم میثم مصطفی جوکار از تله کابین گنجنامه همدان، احسان لشگری از خونه به خونه بابل و حامد تاتاری از نفت تهران و گئورگی گوگشلیدزه از شهرداری ملایر، عبدالسلام گادیسوف از مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج (ع) سبزوار و عرفان امیری از همین تیم در وزن 96 کیلوگرم اول تا سوم شدند.
پرویز هادی، خشایار دهستانی و محسن بشینجی از تیم‌های مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج (ع) سبزوار، تله کابین گنجنامه همدان و شهرداری ملایر در وزن 120 کیلوگرم نیز اول تا سوم شدند.
رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت از دهه دوم آبان ماه تا روز 27 دی ماه برگزار شد و در نهایت تیم مؤسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج (ع) سبزوار به مقام قهرمانی رسید.

 


برچسب ها :