شاگردان بنا تمرینات پرتاب آدمک را برگزار کردند/

پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ 22:26

گفتگوی بنا با رنگرز

تمرینات عصر پنجشنبه تیم ملی کشتی فرنگی اختصاص به پرتاب آدمک و تمرین با وزنه داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این تمرین کشتی گیران به دویدن و نرمش پرداختند و در ادامه تمرینات پرتاب آدمک و وزنه در دو گروه جداگانه برگزار شد.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه این تمرین با حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی که در محل خانه کشتی تهران حضور داشت، به گفتگو پرداخت.
نایب رئیس فدراسیون کشتی همچنین با محمدزاده سرمربی تیم فرنگی نوجوانان صحبت کرد و با اردونشینان به خوش و بش پرداخت. رنگرز امروز پنجشنبه با حضور در خانه کشتی ضمن گفتگو با مدیر تیمهای ملی کشتی و امور فنی، در حین تمرینات در جریان درخواستهای کادر فنی تیمهای ملی آزاد و فرنگی قرار گرفت.
فرنگی کاران صبح فردا جمعه آخرین تمرین خود را پشت سر می گذارند و بجز نفرات اعزامی به جام وهبی امره سایر اردونشینان خانه کشتی تهران را ترک می کنند. نفرات اعزامی به ترکیه تا زمان اعزام به این رقابتها که روزهای 7 تا 9 بهمن ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، تمرینات خود را ادامه می دهند.
مرحله پایانی اردوی فرنگی کاران برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا در کره جنوبی و در اواخر بهمن ماه، از روز هشتم بهمن ماه آغاز می شود.

 

عکس از علی کاوه



برچسب ها :

جدید ترین اخبار فدراسیون