زیر نظر مدیر تیمهای ملی و امور فنی/

پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ 22:13

اولین تمرین تیم ملی کشتی آزاد برگزار شد

فردا جمعه تمرین مرور فن

اولین تمرین تیم ملی کشتی آزاد زیر نظر آقای رسول خادم مدیر تیمهای ملی و امور فنی عصر پنجشنبه در محل خانه کشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مرحله اول اردوی تیم ملی کشتی آزاد به منظور حضور در رقابتهای المپیک 2012 لندن از امروز پنجشنبه در خانه کشتی آغاز شد.
بر این اساس در ابتدای این تمرین آقای رسول خادم مدیر تیمهای ملی کشتی در جمع کشتی گیران صحبتهایی در مورد اهمیت تمرینات در ماههای باقی مانده تا رویداد المپیک مطرح کرد.
در ادامه کشتی گیران به خانه کشتی شماره 2 رفتند تا تمرینات خود را در این محل برگزار کنند، اردونشینان تمرینات خود را با دویدن و نرمش با میانداری رضا لایق یکی از مربیان دعوتی به اردو آغاز کردند. در این تمرین آزادکاران پس از چند دقیقه دویدن، چندین دقیقه نرمش های مختلف از جمله غلت، پشتک و سایه زدن را برگزار کردند. مدیر تیمهای ملی و امور فنی در این تمرین 50 دقیقه ای نفسگیر و شاداب همراه با سایر کشتی گیران به نرمش پرداخت.
پس از پایان این مرحله از تمرین، کشتی گیران در غالب چهار تیم و با داوری علیرضا رضایی به بازی تک امتیازی بسکتبال در زمین کوچک پرداختند و هر تیم بازنده بازی بسکتبال باید یک دور با سرعت بالا موانع چیده شده روی تشک های را می دویدند.
بیشتر کشتی گیران نظیر فردین معصومی، مهدی تقوی، صادق گودرزی و حسن رحیمی در این تمرینات زیر نظر مربیانی نظیر اعتماد مقدم، لایق، طلایی، رضایی، اسماعیل پور، سامعی، حبیبی و دیگر مربیان دعوت شده به تمرین پرداختند و سپس با حضور در خانه کشتی شماره یک دقایقی بدنهای خود را سرد کردند و به تمرین 90 دقیقه ای با نشاط خود پایان دادند. دکتر رامین امیر ساسان مسئول تغذیه تیمهای ملی نیز در حین تمرینات دقایقی با مدیر تیمهای ملی به صحبت پرداخت.
مدیر تیمهای ملی کشتی و امور فنی نیز در حین تمرینات نکات لازم را به کشتی گیران گوشزد  کرد و صحبتهای میان آقای خادم و برخی مربیان تیم ملی رد و بدل شد.
اعضای تیم کشتی فرنگی نوجوانان به همراه  رشید خلیل محمد زاده سرمربی این تیم ناظر تمرینات با نشاط آزادکاران بودند. برخی نوجوانان نیز با حضور در کنار مدیر تیمهای ملی و امور فنی با وی عکس یادگاری گرفتند.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در پایان این تمرین پس از خوش و بش با آقای رسول خادم در جمع آزادکاران عکس یادگاری گرفت.
این اردو به منظور حضور در رقابتهای آسیایی کره جنوبی، جام بین المللی جهان پهلوان تختی و رقابتهای گزینشی المپیک لندن تشکیل شده است. آزادکاران در ادامه تمرینات خود صبح فردا(جمعه) تمرین مرور فن را در برنامه دارند و شنبه صبح در تست آمادگی جسمانی شرکت می کنند.
بنا به اعلام مدیر تیمهای ملی و امور فنی این مرحله از تمرینات تا زمان اعزام به رقابتهای آسیایی کره جنوبی که روزهای  27 تا 30 بهمن ماه در شهر گومی کره جنوبی برگزار می شود، دنبال می شود و سپس مرحله بعدی اردو پس از این رقابتها برای مسابقات جام تختی و گزینشی المپیک آغاز می شود.


برچسب ها :