جام زیلکوفسکی لهستان/ ایران به مقام قهرمانی دست یافت

یکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ 22:06

رده بندی انفرادی و تیمی رقابتها

فردین معصومی صاحب مدال طلا شد
عرفان امیری صاحب مدال برنز شد/ مازندرانی پنجم شد

مسابقات چهار وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان با کسب مدال طلای فردین معصومی در وزن 120 کیلوگرم و مدال برنز عرفان امیری در وزن 96 کیلوگرم و در نهایت قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست دانیل مالوینو از برزیل را شکست داد و در دور دوم مغلوب ترنت پالسون از آمریکا شد. و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعد، افضلی  از دور رقابت ها کنار رفت.


مهدی مازندرانی در وزن 96 کیلوگرم نیز  در دور اول داوید زابیریسکی از آمریکا را شکست داد ولی در دور دوم مغلوب عبدالسلام قادس اف از روسیه شد. مازندرانی پس از حضور قادس اف در فینال در گروه بازنده ها لاگودکیس از لتونی را شکست داد ولی در دیدار رده بندی مقابل اودیکادزه از گرجستان شکست خورد و پنجم شد.

 

عرفان امیری در همین وزن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کیس گرگلی از مجارستان را صفر شکست داد وی در دور سوم مغلوب سرهت بالجی از ترکیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال امیری به گروه بازنده ها رفت. وی در گروه بازنده ها جک ینسن از آمریکا را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت وی در این دیدار نیز کامیل اسکاکسویچ از لهستان را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.


فردین معصومی در وزن 120 کیلوگرم در دور نخست دیمیتری میهایلوس از لیتوانی را شکست داد وی در دور دوم دانیل لاهتی از مجارستان را برد. معصومی در دور سوم با شکست فاتح چاکر اوغلو از ترکیه به دیدار فینال راه یافت. معصومی در دیدار فینال به دلیل  حاضر نشدن الکسی شیماروف از بلاروس برنده دیدار شد و به مدال طلا دست یافت.


در همین وزن آذرشکیب در دور نخست مغلوب الکسی شیماروف از بلاروس شد ولی با توجه به حضور شیماروف در فینال آذرشکیب به جدول شانس مجدد رفت. ولی با شکست مقابل دلاگنف از آمریکا از دور رقابت ها کنار رفت.


از حوادث مهم این رقابت ها می توان به شکست بلال ماخوف قهرمان جهان، مقابل الکسی شیماروف و دلاگنف اشاره کرد.


گفتنی است در روز نخست رقابت های کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان علیرضا گودرزی در وزن 84 کیلوگرم به مدال طلا رسید و فرزاد جعفری و احسان امینی در اوزان 55 و 84 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

 

 رده بندی انفرادی این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: 1- ولادیسلاو آندریف(بلاروس) 2- آدریان هایدوک (لهستان) 3- نورلان ناکنالیف(قرقیزستان) و فرزاد جعفری(ایران)

60 کیلوگرم: 1- ولادیمیر دوبوف(بلغارستان) 2- رسول مرتضی‌علی‌اف(روسیه) 3- آدام بلوک(لهستان) و آناتولی گویدا(بلغارستان)

66 کیلوگرم: 1- سوسلان رامونوف(روسیه) 2- آدام سوبیراج(لهستان) 3- رمضان شاهین(ترکیه) و سرافیم بارزاکوف(بلغارستان) 9- محمد مهدی یگانه جعفری 14- سبحان محمدزاده

74 کیلوگرم: 1- باهوتان دمیرجین(ترکیه) 2- آندری شیکا(اوکراین) 3- رسول تیچایف(روسیه) و ترنت پالسون(آمریکا) 10- رضا افضلی

84 کیلوگرم: 1- علیرضا گودرزی(ایران) 2- عمر حاجی ماگومداف(بلاروس) 3- سردار بوکه(ترکیه) و احسان امینی(ایران) 5- جمال میرزایی(ایران)

96 کیلوگرم: 1- عبدالسلام گادیسوف(روسیه) 2- سرهات بالجی(ترکیه) 3- عرفان امیری(ایران) و الیزبار اودیکادزه(گرجستان) 5- مهدی مازندرانی(ایران)

120 کیلوگرم: 1- فردین معصومی (ایران) 2- الکسی شیماروف(بلاروس) 3- دانیل لیگتی(مجارستان) و ترول دلاگنف(آمریکا) 9- محمدرضا آذرشکیب

همچنین رده بندی امتیازی این مسابقات که با حضور 27 کشور برگزار شد به شرح زیر است:

1- ایران 61 امتیاز 2 مدال طلا، 3 مدال برنز
2- ترکیه 53 امتیاز
3- لهستان 51 امتیاز
4- بلغارستان 41 امتیاز
5- روسیه 39 امتیاز
6- بلاروس 37 امتیاز
 


 


برچسب ها :