جام شهید شیرودی – تنکابن /

نفرات برتر اوزان هفتگانه مشخص شدند/تیم شهید شیرودی قهرمان شد

جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ 21:19

درپایان رقابتهای کشتی آزاد بزرگسالان جام شهید شیرودی که روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان تنکابن برگزار شد تیم شهید شیرودی میزبان رقابتها با 57 امتیاز قهرمان شد و تیمهای توابع تهران و البرز به ترتیب با 39 و 35 امتیاز دوم و سوم شدند. این مسابقات مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد محسوب می شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابتهای جهانی ترکیه و گزینشی المپیک محسوب می شد که نفرات منتخب کادر فنی به مرحله نهایی این رقابتها دعوت می شوند.


بر این اساس در پایان سومین دوره این رقابتها که با حضور 194 کشتی گیر از استانهای برتر کشور و دوتیم خارجی ارمنستان و گرجستان در سالن امام رضا(ع) تنکابن برگزار شد به تیمهای و نفرات برتر جایزه 48 هزار دلاری اهداء شد.

 

- اسامی نفرات برتر اوزان هفتگانه بشرح زیر است:


55کیلوگرم:1- محمد حسین سلطانی(همدان) 2- امید جلالی بهار(البرز) 3- مهران رضازاده(شهید شیرودی) و فرید دژم خو

60 کیلوگرم: 1- مسعود محمودی (توابع تهران) 2- مهدی قربان نژاد (شهید شیرودی) 3- کمیل ذبیحی(شهید شیرودی) و آرتور باقداساریان(ارمنستان)
66 کیلوگرم:1- محمد مهدی یگانه جعفری(شهید شیرودی) 2- محمد نادری (زنجان) 3- مهدی حسین رضایی(توابع تهران) و مهران نصیری
74 کیلوگرم: 1- حسن طهماسبی(گلستان) 2- علیرضا قاسمی 3- محمد شعبان زاده (گیلان) و حامد رضایی (البرز)
84 کیلوگرم:1- میثم مصطفی جوکار (همدان)2- علیرضا گودرزی(توابع تهران) 3- رضا بیات(خراسان رضوی) و جلال زمان(شهید شیرودی)
96 کیلوگرم: 1- سینا غنی زاده(شهید شیرودی) 2- اباذر اسلامی( شهید شیرودی) 3- اسماعیل نجاتیان(خراسان رضوی) و محمد حسین زاده( شهید شیرودی)
120 کیلوگرم: 1- سید احمد رسولی(گلستان) 2 –محسن رضایی(کرمانشاه) 3- عسکری حاجی نیا( شهید شیرودی) و گئورگی ساکانیدزه (گرجستان)

 

 

گفتنی است کشتی گیرانی که نام استانهای آنها ذکر نشده است بصورت آزاد در این مسابقات شرکت کرده اند. 

 

نفرات برتر و منتخب این رقابتها با نظر کادر فنی جواز حضور در مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به منظور شرکت در رقابتهای جهانی ترکیه و گزینشی المپیک 2012 لندن را بدست آوردند. این مسابقات 7و 8 تیرماه و با حضور تمامی مدعیان برگزار می شود.

 


برچسب ها :