قوانین ومقررات کمیته داوران

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۶ 11:27

قوانین ومقررات کمیته داوران فدراسیون کشتی

قابل توجه:

هیئتهای محترم کشتی استانها – مسئولین  کمیته داوران استانها

مدرسین و کمک مدرسین محترم داوری فدراسیون کشتی

هیئت محترم کشتی استان ..............(کمیته محترم داوران)

 

1ـ تا پایان سال 1386-2007هیچگونه تغییری در لیست داوران فعال آن استان پذیرفته نخواهد شد.


2ـ داوری که نام وی در این لیست درج نگردیده باشد حق شرکت در هیچ دوره از مسابقات بین‌المللی و داخلی را به عنوان داور بین‌المللی و ملی نخواهد داشت و در خصوص داوران ملی موضوع به مدرسین و کمک مدرسین کمیته داوران کشور ابلاغ شده است.


3- دفترچه داوران بین‌المللی ممهور باید تمبرهای سالیانه فیلا باشد وداوران بایستی توجه داشته باشند که کارتهای سالیانه قضاوت ارسالی از سوی فیلارادر کلاسهای کنترل وارتقاء به همراه داشته باشند .


4- هیتهای کشتی استانهای سراسر کشور موظف می باشند همه ساله ازابتدای خرداد ماه تا پایان بهمن ماه موضوع درخواست کلاس کنترل وارتقاء  داوران ملی استان خود را از طریق فدراسیون کشتی در دستور کار قرارداده تادر خلال برگزاری مسابقات انتخابی استان انجام گردد.


5- کلیه داوران ملی که در کلاسهای کنترل و ارتقاء درجه شرکت می‌نمایند ً می‌بایست معرفی‌نامه کتبی از استان مربوطه راارائــــه دهند. در صورت عدم ارائه معرفی نامه از هیئت کشتی استان مدرسین و کمک مدرسین مجاز به ثبت نام داوران نخواهند بود.


6- کلیه داوران ملی که متقاضی شرکت در کلاسهای کنترل و ارتقاء درجه می باشند می بایست در بعد از ظهر روز پیش از شروع مسابقات بمنظور شرکت در کلینیک داوری که از ساعت 15 الی 17 در محل برگزاری مسابقات تشکیل می گردد حضور بهم رسانند بدیهی است داوران ملی که در کلینیک داوری حضور نداشته باشند مجاز به شرکت در کلاس داوری نبوده و مدرسین مجاز به ثبت نام آنها نخواهند بود .


7- مدرسین و کمک مدرسین کلاسهای داخلی باید دفترچه داوران ملی را به هنگام شرکت در مسابقات مورد بررسی و کنترل دقیق  قرارداده و چنانچه داوران ملی در طول سه سال متوالی در کلاسهای کنترل درجه  شرکت نداشته باشند طبق بند 2 دفترچه داوری آنان از درجه اعتبار ساقط و حق شرکت در مسابقات را به عنوان داور نخواهند داشت.


8- مسئولین کمیته داوران استانهای سراسر کشور موظف میباشند بهنگام برگزاری کلاسهای داوری محل مناسبی را همراه با وسایل مورد نیاز جهت تشکیل کلینیک داوری پیش بینی وبه تعداد داوران شرکت کننده شماره های داوری را جهت نصب برروی پیراهن داوران ملی تهیه نمایند .


9- داوران ملی استانهای سراسر کشور می بایست بعنوان داور فعال در طول سال مسابقات را قضاوت وسرپرست مسابقات ویا مسئول کمیته داوران استان در دفترچه داوری آنان ثبت نمایند .


10-کلیه داوران ملی درجات دو ،یک وممتاز که در کنترل درجه اجباری سالیانه شرکت نداشته باشند در انتهای سال به یک رده پایین تر تنزل درجه خواهند یافت .


11- از تاریخ صدور این دستور العمل کلیه کلاسهای کنترل وارتقاء درجات داوران ملی که همه ساله در کشور برگزار می گردد در اسفند ماه هرسال به پیشنهاد مدرسین مورد بررسی قرار می گیردودرجه داوران ملی توسط کمیته داوران کشور و پیشنهاد مدرسین کلاس  تعیین می گردد و کمیته داوران حق تغییر درآن رابرای خود محفوظ می دارد.


12-کلیه هیتهای کشتی سراسر کشور موظفند داوران ملی خود را در درجات مختلف که به سن 55 سالگی می رسند طی مراسمی ضمن تجلیل در خصوص بازنشستگی آنان اقدام ونام آنان را از لیست داوران فعال استان حذف نمایند .


13-لازم به ذکر است که به گزارش مدرسین داوری فدراسیون نام داورانی که در سه سال گذشته در هیچ کلاس کنترل وارتقاءداوری شرکت نداشته اند از فهرست داوران ملی فعال آن استان حذف خواهد شد.


14-مدرسین و کمک مدرسین بهنگام برگزاری کلاسهای کنترل وارتقاءموظف می باشند بولتن سالیانه کمیته داوران کشور را دراختیار داشته  وبر اساس اسامی که توسط هیأت های کشتی سراسر کشور ودر ابتدای هر سال در اختیار کمیته داوران قرار گرفته ودر بولتن قید شده است وبا رعایت مقررات این داوران را برای ثبت نام در کلاسهای کنترل وارتقاءمنظور نمایند .بدیهی است داوران خارج از این بولتن مجازبه ثبت نام نخواهندبود .

 


برچسب ها :