گفتگو
شماره : 75305
۱۴:۲۹ ۱۴۰۳/۷/۱۷
علی اکبر جیرسرایی: با توجه به صادر نشدن روادید، تیم های پیشکسوتان با ترکیب کامل راهی کرواسی نشدند

پس از عملیات وعده صادق 2 کار ما را انجام ندادند
پیگیر صدور ویزای فرنگی کاران هستیم

رئیس کمیته پیشکسوتان گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را به جهت اعزام تیم های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان به رقابت های جهانی در کرواسی کرد.
علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب افزود: رقابت های جهانی کشتی پیشکسوتان از امروز در کشور کرواسی و با برگزاری رقابت های کشتی آزاد آغاز شده است.
وی تصریح کرد: قرار بود تیم کشتی فرنگی پیشکسوتان با 30 ورزشکار و تیم کشتی آزاد نیز با 38 ورزشکار به همراه 6 نفر کادر فنی راهی این رقابت ها شوند.
جیرسرایی تصریح کرد: فدراسیون کشتی از چند ماه قبل روند اخذ روادید کشتی گیران را پیگیری کرده بود و قرار بود که تمامی ویزاها صادر شود، اما پس از عملیات وعده صادق 2 رویکرد آن ها تغییر کرد و تنها 25 نفر از سوی سفارت کرواسی ویزا گرفتند و به همین دلیل تیم های ما نتوانستند با ترکیب کامل راهی کرواسی شوند.
رئیس کمیته پیشکسوتان تصریح کرد: تاکنون 16 آزادکار به همراه 2 نفر کادر فنی راهی کشور کرواسی شده اند و 5 فرنگی کار نیز تا فردا عازم کرواسی خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز با شرایط به وجود آمده، رایزنی با مسئولان مربوطه از سوی فدراسیون کشتی انجام شده تا ویزاهای فرنگی کاران صادر شود و در صورت تحقق این موضوع، این فرصت وجود دارد که آن ها نیز به این مسابقات اعزام شوند و امیدواریم این اتفاق بیافتد.

©2011 . All Rights Reserved