اخبار
شماره : 75006
۱۹:۱۴ ۱۴۰۳/۶/۱۲
رئیس فدراسیون کشتی در جمع آزادکاران جوان:

با کسب مدال طلا راه خود را برای حضور در تیم ملی بزرگسالان هموار کنید

اعضای تیم ملی کشتی آزاد جوانان ظهر امروز و پیش از حضور در رقابت های جهانی اسپانیا، با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دبیر در دیدار با آزادکاران جوان گفت: کادر فنی خوبی در کنار شما قرار دارد، قدر غلامرضا محمدی را بدانید، چراکه یکی از ویژگی های خوب وی انتقال دادن کشتی گیران نوجوان و جوان به رده ی بزرگسالان است.
دبیر با تأکید بر اینکه تیم ملی کشتی جوانان می تواند پلی برای شما باشد تا به رده ی بزرگسالان راه پیدا کنید، گفت: عملکرد شما در رقابت های جهانی و کسب مدال طلا در این مسابقات می تواند راه شما را برای حضور در تیم بزرگسالان هموار کند.
رئیس فدارسیون کشتی تصریح کرد: هدف اصلی باید کسب مدال طلای المپیک باشد، اما اگر می خواهید به این مهم دست پیدا کنید، حتما باید در مسابقات جهانی جوانان و بزرگسالان صاحب مدال طلا شوید.
وی با بیان اینکه رقابت های جوانان را دنبال می کند، گفت: عملکرد شما زیر نظر داریم و هرکس بتواند خود را روی تشک کشتی ثابت کند، می تواند دوبنده تیم بزرگسالان را بپوشد.
دبیر خاطرنشان کرد: مانند رحمان عموزاد و امیرحسین زارع که پس از موفقیت در رده ی جوانان، بلافاصله در تیم بزرگسالان حضور یافتند، شما هم تلاش کنید که خود را به کادر فنی تیم بزرگسالان ثابت کنید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم که بعنوان سرداران کشتی ایران، در رقابت های جهانی بهترین عملکرد را داشته باشید و با کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن پرچم ایران اسلامی، دل مردم را شاد کنید و افتخار آفرین باشید.

©2011 . All Rights Reserved