گفتگو
شماره : 74928
۱۴:۲۲ ۱۴۰۳/۶/۳
جاسم امیری: طرح جاشنین پروری آماده اجرا شده است

در انتخاب کادرهای فنی 3 معیار اصلی را در نظر خواهیم گرفت

رئیس انستیتو فدراسیون کشتی گفت: کادرهای فنی جدید تیم های ملی در سال جاری با پیشنهاد انستیتو انتخاب می شوند.
جاسم امیری رئیس انسیتتو کشتی در گفت و گو با رواوبط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب افزود: طرح جانشین پروری که از سوی انستیتو کشتی پیگیری شده، آماده بهره برداری است و در صورت تصویب در هیئت رئیسه و موافقت فدراسیون اجرایی خواهد شد.
وی در مورد این طرح تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی کشتی کشور، استفاده از مربیان با دانش و مهارت کافی است و این امر یک محرک اساسی برای موفقیت کشتی گیران محسوب می شود.
امیری ادامه داد: به همین منظور نیازمند چارچوبی بودیم که آموزش و توسعه مربیان از نظر علمی و فنی در قالب آن قرار گیرد و برای رسیدن به این هدف طرح جانشین پروری و تربیت نیروی متخصص با حضور مربیان سکب وزن، میان وزن و سنگین وزن طراحی و تدوین شد.
رئیس انستیتو کشتی اظهار داشت: بر اساس این طرح، مربیان صلاحیت دار تعیین سطح می شوند و در کارگاه های آموزشی و دوره های دانش افزایی این طرح شرکت نموده و پس از بررسی های لازم نفرات منتخب به فدراسیون کشتی معرفی و در صورت موافقت فدراسیون، بعنوان مربی تیم های ملی انتخاب می شوند.
امیری تأکید کرد: در انتخاب کادرهای فنی 3 معیار اصلی 1- اخلاق 2- مدیریتی و 3- فنی مدنظر خواهد بود و هر مربی که این 3 اصل را دارا باشد، صلاحیت حضور در تیم های ملی را خواهد داشت.
رئیس انستیتو کشتی گفت: این طرح پس از تصویب، شامل مربیان تیم های ملی می شود و در سال های آینده نیز سرمربیان تیم های ملی بر اساس این طرح انتخاب خواهند شد.
امیری در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این طرح، برگزاری دوره های انستیتو در قالب پکیج های آموزشی و دانش افزایی تئوری (تغذیه، علم تمرین، روانشناسی، مانیتورینگ، داوری، کوچینگ و ...) و فنی زیر نظر مدرسین و تیم متخصصین و آموزشی انستیتو برگزار خواهد شد.

©2011 . All Rights Reserved