اخبار
شماره : 74921
۱۴:۴۹ ۱۴۰۳/۶/۳
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان – اردن

امیرعباس رمضانی، ابوالفضل شمسی پور و امیررضا علیپور به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزادن نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر امان اردن در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات نوبت صبح، امیرعباس رمضانی در وزن 45 کیلوگرم، ابوالفضل شمسی پور در وزن 71 کیلوگرم و امیررضا علیپور در وزن 92 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
سام ارشد در وزن 51 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت. اهوار خاطری نیز باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم امیرعباس رمضانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر و ضربه فنی لئون مانوف از مقدونیه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر 4 بکزاد امانگلدی از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رمضانی در این دیدار به مصاف راوان حسن زاده از آذربایجان می رود.
در وزن 51 کیلوگرم سام ارشد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 مغلوب موحامد اسماعیل اف از آذربایجان شد و با توجه به شکست حریفش در مقابل حریف قرقیزستانی، ارشد از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 60 کیلوگرم اهورا خاطری در دور نخست با نتیجه 5 بر 1 خدابردی تورگونوف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر عبدالرحمن مرافی از اردن را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حسین اسماعیل اف از آذربایجان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.
در وزن 71 کیلوگرم ابوالفضل شمسی پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل فاتح آیدین از ترکیه به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر کاوایران وازکوئز از پورتوریکو را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. شمسی پور در این دیدار با مارک لاپوسا از مجارستان کشتی می گیرد.
در وزن 92 کیلوگرم امیررضا علیپور در دور اول با نتیجه 10 بر صفر بیلال زوربا از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 3 یوسف سلیمان از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 15 بر 1 سانی از هند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. علیپور در این مرحله با رودیون ساناکویف از روسیه پیکار می کند.

رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 17:30 امروز برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved