اخبار منتخب
شماره : 7467
۶:۳۸ ۱۳۸۸/۵/۳
در پی انتشار خبر نامه‌ی 17 رئیس هیأت کشتی برای برگزاری مجمع فوق‌العاده

25 هیأت کشتی حمایت کامل خود را از رئیس فدراسیون کشتی اعلام کردند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پی انتشار خبری مبنی بر نامه‌ی 17 تن از رؤسای هیأت‌های کشتی مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی به دلیل نارضایتی از عملکرد فدراسیون، 25 تن از مسئولان هیأت‌های کشتی سراسر کشور حمایت خود را از ریاست فدراسیون کشتی اعلام کرده و خواستار ایجاد یک فضای آرام برای کشتی ایران در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی بزرگسالان و جوانان شدند.

نظرات رؤسای هیأت‌های کشتی به شرح زیر است:

محمدرضا صبحی رئیس هیأت کشتی آذربایجان شرقی: از امضای چنین نامه‌ای خبر ندارم و موافق هیچگونه تغییری در فدراسیون کشتی نیستم، زیرا در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی، کشتی نیاز به آرامش دارد.

علی نیکبخت رئیس هیأت کشتی آذربایجان غربی: متأسفانه برخی در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی به فکر جمع‌ کردن امضاء برای برکناری رئیس فدراسیون کشتی هستند و به نظر می‌رسد این افراد منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح می‌دهند.

وی گفت: در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی از مسئولان سازمان تربیت بدنی می‌خواهم، اگر خواهان موفقیت کشتی هستند آرامش را به کشتی برگردانند و این شایعات را تکذیب کنند، زیرا افتخارآفرینی جوانان ایرانی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه چیز مهمتر است.

داود شیران رئیس هیأت کشتی اصفهان: عده‌ی معدودی با یک حرکت غیر حرفه‌ای و برنامه‌ریزی شده، در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی قصد دارند تا تیشه به ریشه‌ی کشتی بزنند، البته این افراد باید بدانند نمی‌توانند برای کشتی مشکلی ایجاد بکنند، زیرا بیشتر رؤسای هیأت‌های کشتی یزدانی خرم را به عنوان یک مدیر حرفه‌ای، کاربلد و دلسوز و یکی از سرمایه‌های نظام قبول دارند. ضمن اینکه مسئولین محترم سازمان از درایت کافی برخوردارند که در این شرایط نباید آرامش کشتی از بین برود.

قباد عبدی رئیس هیأت کشتی ایلام: با مدیریت فدراسیون کشتی هیچ مشکلی نداریم و درخواستی را نیز به سازمان تربیت بدنی ارائه نداده‌ایم و اعتقاد ما این است که کشتی در سایه آرامش به اهداف خود می‌رسد.

حمیدرضا هاشمی رئیس هیأت‌ کشتی تهران: با هرگونه ایجاد تغییر و تحول در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی جوانان و بزرگسالان مخالف هستیم.

کیومرث هادی‌پور رئیس هیأت کشتی چهارمحال و بختیاری: از وضعیت فعلی کشتی ایران و مدیریت آن راضی بوده و به رشد کشتی فکر می‌کنیم.

جلال صابریون رئیس هیأت کشتی همدان: با هرگونه تغییر در مدیریت فدراسیون کشتی آن هم در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی مخالفیم.

وی گفت: افرادی که در یک حرکت برنامه‌ریزی شده قصد جمع‌آوری امضاء برای برگزاری مجمع را دارند، جرأت ندارند از من چنین درخواستی بکنند.

عبدالرسول ممتازان رئیس هیأت کشتی خوزستان: چنین نامه‌ای به دست من نرسیده و من نیز چنین درخواستی را به مسئولان سازمان ارائه نداده‌ام.

وی گفت: در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی تغییر مدیریت در فدراسیون کشتی به هیچ عنوان صحیح نیست.

صادقی دبیر هیأت کشتی قزوین: مجموعه‌ی کشتی قزوین از مدیریت یزدانی خرم حمایت می‌کند و ما درخواستی برای برگزاری مجمع به سازمان تربیت بدنی ارائه نداده‌ایم.

محسن حلوایی رئیس هیأت کشتی قم: یزدانی خرم به عنوان یک مدیر وظیفه‌ی ستادی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

وی گفت:‌ هرگونه تغییر در مدیریت فدراسیون کشتی باعث ایجاد بی‌نظمی در فدراسیون می‌شود، زیرا یزدانی خرم با حضور چند ساله خود در فدراسیون به تازگی نیروهای کارآمد را شناخته و تغییرات باعث عقب‌گرد در کشتی می‌شود.

هاشم درویشی رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه: یزدانی خرم یک مدیر ارزشی است که اقدامات شجاعانه‌ای برای احقاق حق جامعه‌ی کشتی انجام می‌دهد.

وی گفت: از مدیریت یزدانی خرم حمایت کرده و با برگزاری هرگونه مجمع برای تغییرات در فدراسیون کشتی مخالف هستیم.

اکبر ایرانمنش سرپرست هیأت کشتی کرمان: به هیچ عنوان نامه‌ای مبنی بر درخواست برای برگزاری مجمع فدراسیون کشتی امضاء نکرده و مشکلی نیز با مدیریت فدراسیون کشتی نداریم.

قباد کرمی رئیس هیأت کشتی کهکیلویه و بویراحمد: از مدیریت یزدانی خرم در فدراسیون کشتی حمایت می‌کنیم، زیرا ایشان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات ما انجام داده‌اند. بنابراین لزومی ندارد نامه‌ای برای برگزاری مجمع به سازمان تربیت بدنی ارائه دهیم.

حسین ملاح نایب رئیس هیأت کشتی گلستان: مجموعه‌ی کشتی استان گلستان با تمام توان از مدیریت یزدانی خرم حمایت می‌کند، زیرا معتقدیم کشتی مدیری دارد که می‌تواند به بهترین نحو ممکن مشکلات مختلف این ورزش از جمله مسائل مالی را حل کند. بنابراین دلیلی برای برگزاری مجمع وجود ندارد.

نادر سزاوار ملوکی رئیس هیأت کشتی لرستان: هیأت کشتی لرستان هیچ درخواستی مبنی بر برگزاری مجمع به سازمان ارائه نداده و ما مدیریت یزدانی خرم را تأیید می‌کنیم.

سلمان قادری نایب رئیس هیأت کشتی مازندران: کشتی مازندران وارد چنین مسائل حاشیه‌ای برای جمع‌آوری امضاء و برگزاری مجمع فدراسیون کشتی نشده و نخواهد شد.

وی گفت: در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی بهتر است که آرامش را به کشتی باز گردانیم، خوشبختانه همکاری بسیار خوبی در این مدت بین هیأت کشتی مازندران و فدراسیون کشتی وجود داشته است.

داود سلیم‌آبادی سرپرست هیأت کشتی مرکزی: کسانی که همواره منافع شخصی خود را به منافع کشتی ترجیح می‌دهند با یک برنامه‌ریزی در حال جمع‌آوری امضاء برای تغییر مدیریت فدراسیون کشتی هستند که این کار یک خیانت در حق ورزش اول است.

وی گفت: از مدیریت یزدانی خرم به طور کامل حمایت می‌کنم و اگر به فکر پیشرفت کشتی هستیم باید اجازه دهیم تا کشتی مسیر رشد خود را ادامه دهد.

شاهسون‌پور رئیس هیأت کشتی سیستان و بلوچستان: معتقدم در شرایط کنونی و در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی باید شرایطی فراهم آید تا کشتی با آرامش به کار خود ادامه دهد.

سیف‌اله یحیایی رئیس هیأت کشتی سمنان: از امضای چنین نامه‌ای خبر ندارم و تصور می‌کنم به طور کلی در شرایط کنونی تغییر مدیریت فدراسیون کشتی کار نادرستی است.

جواد فخار رئیس هیأت کشتی خراسان رضوی: چنین نامه‌ای را امضاء نکرده‌ام و نخواهم کرد، زیرا فکر می‌کنم کشتی در مسیر رشد قرار دارد و اصولا در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی نباید برای کشتی ایجاد حاشیه شود.

سیدهادی رفوگر رئیس هیأت کشتی یزد: چنین نامه‌ای را امضاء نکرده‌ام و به عنوان فردی که سال‌ها در کشتی حضور دارم معتقدم در آستانه‌ی رقابت‌های جهانی نباید آرامش کشتی را برهم زد.

اصغر امانی رئیس هیأت کشتی گیلان: نامه‌ای در این مورد به دست من نرسیده است و اصولا من با ایجاد هرگونه تغییر مخالفم.

وی گفت: هر کسی جای یزدانی خرم باشد نمی‌تواند فدراسیون کشتی را اداره کند، زیرا اداره فدراسیون کشتی نیاز به توان مدیریت بالایی دارد. یزدانی خرم نیز تنها برای کمک به ورزش اول کشور وارد عرصه مدیریتی کشتی شده و نیازی به این پست‌ها ندارد.

مطیعی دبیر هیأت کشتی خراسان جنوبی: نامه‌ای در مورد برگزاری مجمع به دست ما نرسیده است، ضمن اینکه با اینگونه تغییر مدیریت‌ها که همیشه باعث ضربه خوردن به ورزش کشتی شده است مخالفیم.

در خاتمه یادآور می‌شود رؤسای هیأت‌های کشتی کرج و هرمزگان نیز حمایت قاطع خود را از مدیریت فدراسیون کشتی اعلام کردند.

ضمن اینکه تماس با رؤسای هیأت‌های کشتی خراسان شمالی و بوشهر میسر نشد.

و البته از نظر فدراسیون کشتی استان کردستان نیز فاقد رئیس هیأت است.

 

©2011 . All Rights Reserved