گفتگو
شماره : 73717
۱۴:۵۲ ۱۴۰۳/۵/۱۳
حمید سوریان: شرایط المپیک متفاوت تر از همه رویدادهای ورزشی است

تا به اینجای کار همه چیز خوب بوده

قهرمان 7 مداله کشتی فرنگی المپیک و جهان گفت: المپیک شرایطش متفاوتر از همه رویدادهای ورزشی است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب گفت: تا به اینجای کار همه چیز خوب بوده و امیدوارم که در ادامه نیز خدا کمک کند و طی روزهای آتی نیزکشتی گیران با شرایط ایده آل پا به میدان رقابت بگذارند و بهترین نتیجه را کسب کنند.
وی در مورد حضور کشتی گیران خارج از دهکده گفت: صد در صد مفید خواهد بود، تدبیری که انجام شده با توجه به گزارش و اخباری که از دهکده در روزهای اخیر مطرح شده و فارغ از آن، تجربه حضور در 3 رقابت المپیک که 2 میدان آن با شکست همراه بود می تواند دلیلی بر این موضوع باشد.
سوریان ادامه داد: دلیل این شکست ها، فضای داخل دهکده، استرس حضور در آن محیط، شرایط سخت رقابتی که ایجاد می کند بود و به نظرم این کار خوبی از سوی فدراسیون بوده تا کشتی گیران در فضای مناسب با آرامش خاطر تمرینات را دنبال کنند.
وی در مورد عملکرد کشتی گیران گفت: تمامی تدابیری که لازم بود، از سوی فدراسیون لحاظ شده و با توجه به تلاش های شبانه روزی فدراسیون، کادر فنی و قهرمانان، شرایط برای افتخارآفرینی مهیا است، اما باید بپذیریم که المپیک میدان بسیار سختی است و همه رقبا تلاش کرده اند، ولی ما امیدواریم.
سوریان در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز برای کشتی گیران دعا کنند، امیدوارم اتفاقات خوب بیافتد و دل هموطنان ما شاد شود و پرچم کشورمان به اهتزاز درآید.

©2011 . All Rights Reserved