اخبار
شماره : 73657
۱۸:۰ ۱۴۰۳/۵/۷
دیدار استاندار مازندران با ملی پوشان اعزامی به المپیک پاریس

نوری با کشتی گیران مازندرانی دیدار کرد

یوسف نوری استاندار مازندران بعد از ظهر امروز با حضور در کمپ تیم های ملی کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و اعضای مازندرانی تیم های ملی کشتی اعزامی به المپیک پاریس دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، استاندار مازندران ضمن آروزی موفقیت برای تیم های ملی کشتی در المپیک پاریس، دقایقی را با کشتی گیران و کادر فنی تیم های اعزامی به این رقابت ها گفت و گو کرد.
عمران عباسی و علی کشوری نمایندگان قائمشهر، سوادکوه و جویبار، رضا حاجی پور نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان و امید شایگان رئیس هیئت کشتی استان مازندران در این دیدار، نوری را همراهی می کردند و در پایان نیز با اهدای هدایایی ارزشمندی از ملی پوشان مازندرانی اعزامی به المپیک پاریس تقدیر بعمل آوردند.

رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد، مهدی تقوی و اباذر اسلامی مربیان این تیم، محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی، حسن رنگرز سرمربی، حسن حسین زاده و مجید رمضانی مربیان و جمال حق پناه ماساژور این تیم اعضای مازندرانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به بازی های المپیک 2024 هستند.

©2011 . All Rights Reserved