کمیته داوران
شماره : 73612
۱۶:۳ ۱۴۰۳/۵/۲
مصوبات شورای کمیسیون داوران فدراسیون کشتی اعلام شد

برگزاری آزمون جامع داوری

مصوبات جلسه شورای کمیسیون داوران فدراسیون کشتی اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، جلسه شورای کمیسیون داوران فدراسیون کشتی روز 19 تیرماه، برگزار شد که مصوبات آن به شرح زیر است:

1-    مقرر گردید داوران ملی که در سال آخر کاری خود قرار دارند (60 سالگی) نام آن ها در بولتن با درجه ممتاز ملی درج، و سپس بازنشسته گردند.
2-    اعضای کمیسیون داوران موظف شدند تا به نوبت، هر هفته فیلم آموزشی از صحنه های داوری را در اختیار کمیسیون جهت انتشار در فضای مجازی قرار دهند.
3-    مقرر گردید به منظور اعزام داوران به رقابت های جهانی جوانان، 2 نفر با کمک هزینه فدراسیون (50 درصد) و یک نفر با هزینه شخصی اعزام شود.
-    نفر اول بر اساس نوبت
-    نفر دوم: داوران درجه یک بین المللی که از سال 2017 درجه یک بوده اند و تاکنون با هزینه فدراسیون به مسابقات جهانی اعزام نشده اند (به ترتیب سال اخذ درجه یک بین المللی)
-    نفر سوم: داورانی که درخواست ههای خود را تا تاریخ 19 تیرماه 1403 مبنی بر شرکت با هزینه شخصی در مسابقات جهجانی جوانان به فدراسیون کشتی ارسال نموده بودند (به ترتیب شرکت آن ها در کلاس های تایپ 4)
4-    مقرر گردید در ابتدای سال 2025 میلادی آزمون جامعی از داوران بین المللی گرفته شود که ملاک فعال و غیر فعال بودند آن ها خوااهد بود. (مواد آزمون و شاخص حدنصاب نمره متعاقبا اعلام می گردد.)
-    تمامی انصرافها،یبت ها و نمرات ارزشیابی داوران در طول سال 2024 طبق آیین نامه در نمره آزمون تأثیرگذار خواهد بود.

©2011 . All Rights Reserved