اخبار
شماره : 73541
۹:۹ ۱۴۰۳/۴/۲۷
قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی آسیا برگزار شد

نمایندگان کشورمان فردا به مصاف حریفان خود می روند

رقابت های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی آسیا از صبح فردا (پنج شنبه) در شهر سیراچا کشور تایلند برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، قرعه نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 38 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، بنیامین آشفته پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی گیران قرقیزستان و ازبکستان کشتی می گیرد.
در وزن 41 کیلوگرم که 8 نماینده دارد، محمدطاها اکبرزاده در دور اول به مصاف هاراتو اما از ژاپن می رود.
در وزن 44 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، متین کتولی در دور اول با کاریپبکوف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف نوراله یف از ازبکستان می رود.
در وزن 48 کیلوگرم که 9 نفر شرکت کرده اند، آرمان الهی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با اسنگولوف از قزاقستان مبارزه می کند.
در وزن 52 کیلوگرم که 9 نفر با هم رقابت می کنند، سید ابوالفضل حسینی در دور اول به مصاف بایدولت از قزاقستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد به مصاف تیلیکوف از قرقیزستان می رود.
در وزن 57 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، امیرحسین خسروی در دور اول با چیو از چین تایپه کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف نافیش از اردن می رود.
در وزن 62 کیلوگرم که 9 شرکت کننده دارد، هومن کلهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف دانیار از قزاقستان می رود.
در وزن 68 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امیرعلی فراستی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی گیران قزاقستان و تاجیکستان مصاف می دهد.
در وزن 75 کیلوگرم که 9 نفر شرکت کرده اند، صدرا فولادزاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با چایلوس از تایلند کشتی می گیرد.
در وزن 85 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، سام دانشور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف تسرما از مغولستان می رود.

©2011 . All Rights Reserved