سازمان ليگ
شماره : 73506
۲۳:۱۷ ۱۴۰۳/۴/۲۳
بیانیه سازمان لیگ در مورد مسابقات نیمه نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد

ثبت قرارداد کشتی گیر بزرگسال خطای سیستمی بود

اصول حرفه ای از سوی باشگاه مربوطه رعایت نشد

سازمان لیگ فدراسیون کشتی در مورد اتفاق روی داده در مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد در گروه الف که در مازندران برگزار شد، بیانیه ای را صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این رقابت ها باشگاه مقاومت مازندران اقدام به ثبت قرارداد یک کشتی گیر بزرگسالان به صورت سیستمی و 2 کشتی گیر بزرگسال خارج از سامانه نموده بود که استفاده از 3 کشتی گیر بزرگسال در لیگ دسته اول کشتی، خلاف آیین نامه اعلامی بوده است.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی در این مورد بیانیه ای را به شرح زیر اعلام کرد:
ثبت قرارداد ها برای اولین بار در سامانه جامع مسابقات فدراسیون انجام گردیده و با توجه به محدود کردن این سامانه به جهت درنظر گرفتن شرایط سنی امید برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول، هیچ تیمی اجازه ثبت قرارداد با کشتی گیران بزرگسالان را به صورت سیستمی نداشته است و باید عقد قرارداد خارج از این سیستم انجام می گرفت.
با این حال باشگاه مقاومت مازندران پیش از محدود کردن سامانه با یک کشتی گیر بزرگسالان عقد قرارداد به صورت سیستمی کرده بود و پس از آن نیز با آگاهی از این موضوع نسبت به جذب 2 کشتی گیر بزرگسالان خارج از سامانه اقدام نموده است که قرارداد سومین کشتی گیر بزرگسال این باشگاه طبق آیین نامه لیگ دسته اول، فسخ شده و کلیه امتیازهای کسب شده توسط این کشتی گیر صفر و با باخت با ضربه فنی محسوب می شود. ضمن اینکه مسئولان باشگاه مربوطه نیز به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد.
در مورد نتیجه مسابقات نیز سازمان لیگ پس از بررسی، نسبت به اعلام آن اقدام خواهد نمود.

©2011 . All Rights Reserved