اخبار
شماره : 73054
۱۱:۲۷ ۱۴۰۳/۳/۶
صحبت های رئیس فدراسیون کشتی در مجمع عمومی سالیانه؛

علیرضا دبیر: برای سومین سال متوالی مربیان کشور بیمه شده اند
سامانه جامع کشتی و سامانه مسابقات راه اندازی شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی از صبح امروز یکشنبه (6 خردادماه) با حضور دکتر محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در محل فدراسیون کشتی در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این مجمع صحبت های را بیان داشت که در ادامه آمده است:

رئیس فدراسیون کشتی در مورد امور اداری و اجرایی این فدراسیون گفت: بر اساس سند راهبردی بخش اداری و اجرایی نیز باید متحول شود و ما باید به سمت دولت الکترونیک پیش برویم. در این راستا سامانع جامع کشتی کشور راه اندازی شده است که در آن اطلاعات کشتی گیران، مربیان، داوران و سایر دست اندرکاران کشتی کشور به صورت کامل ثبت می شود.
وی افزود: همچنین سامانه مسابقات راه اندازی شد تا کشتی گیران به صورت آنلاین در آن ثبت نام کنند، آیدی کارت حضور در مسابقه دریافت و حکم قهرمانی نیز به صورت سیستمی صادر شود.
دبیر با اشاره به اهمیت نقش مربیان در کشتی کشور گفت: کشتی گیر را مربی می سازد و اگر مربی خوب کار نکند، کشتی نیز افت خواهد کرد. تا جایی که بتوانیم به این قشر زحمتکش کمک می کنیم و برای سومین سال متوالی است که طرح بیمه مربیان کشتی کشور را اجرایی کرده ایم و نزدیک به 1200 مربی بیمه شده اند.
وی ادامه داد: از طرفی کارگاه های دانش افزایی را برای مربیان استان ها برگزار می کنیم و صدور کارت مربیان نیز به صورت سیستمی انجام خواهد شد.
دبیر با اشاره به نگاه حمایتی فدراسیون به پرسنل گفت: صندوق قرض الحسنه با ظرفیت اهدای 400 میلیون تومان وام به هر نفر از پرسنل راه اندازی شده است، ضمن اینکه تمامی پرسنل به سفر زیارتی اعزام شده اند.
دبیر با اشاره به اهمیت نقش مسئولان ارشد استانی در حمایت از کشتی کشور گفت: معتقدیم اگر مسئولان ارشد استانی حمایت ویژه از کشتی نداشته باشند، کشتی در آن استان پیشرفت محسوسی نخواهد کرد و به همین منظور با انجام سفرهای استانی و برگزاری جلسات متعدد فضایی را ایجاد کردیم که هیئت ها بتوانند کار خود را بهتر پیش ببرند. از طرفی جلسات مختلفی را برای جذب حامیان مالی بخش خصوصی و دولتی به انجام رسانده ایم و همه این ها می تواند به رشد کشتی در کشور کمک کند.
رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: موضوع استخدام قهرمانان کشتی در دستگاه های دولتی نیز در دستور کار بوده، یک قهرمان باید بتواند بدون دغدغه تمرین کند و آینده و زندگی وی نیز تأمین شود و خوشبختانه تعداد زیادی از قهرمانان ما استخدام شده اند. ضمن اینکه در مراحل مختلف پاداش به آن ها اهداء شده است.
ادامه دارد ...

©2011 . All Rights Reserved