اخبار منتخب
شماره : 7301
۰:۲۹ ۱۳۸۸/۴/۲۱
رئیس فدراسیون کشتی:

تیم ملی فرنگی جوانان با حداقل امکانات به مقام قهرمانی آسیا رسید

همیشه با دست خالی به موفقیت‌های بزرگ رسیده‌ایم

Sample Imageمحمدرضا یزدانی خرم با تأکید بر اینکه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با حداقل امکانات به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کرده است گفت: اگر می‌خواهیم صاحب اصلی کشتی دنیا شویم باید امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: واقعیت این است که اگر به دنبال تصاحب کشتی در کل جهان هستیم باید امکانات بسیار بیشتری در اختیار ما قرار گیرد. من فعلا سکوت کرده‌ام و در مورد کمبود امکانات حرفی نمی‌زنم. اما واقعا دیگر نمی‌دانم که باید چه کار دیگری انجام دهیم تا توانایی‌های خود را به همه ثابت کنیم؟! پس از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در آسیا، تیم جوانان ما نیز در آسیا قهرمان شد و شما مطمئن باشید، تیم ملی نوجوانان ما هم برای رسیدن به سکوی اول تیمی در آسیا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

وی افزود: کسب این عناوین آن‌هم با این امکانات بسیار کم کار بسیار دشواری است، همواره سعی مجموعه‌ی فدراسیون بر این بوده است که تمامی مشکلات را تحمل کند و با امکانات کمی که در اختیار دارد بهترین خدمات را به تیم‌های ملی خود برای کسب موفقیت بدهد.

یزدانی خرم با بیان اینکه حریفان آسیایی تیم ایران دیگر به مانند گذشته نیستند تصریح کرد: قزاقستان و قرقیزستان از جمله کشورهایی هستند که با انجام کار ریشه‌ای سعی دارند گوی سبقت را از ما بربایند، این در حالی است که ما در شرق آسیا، ژاپن و کره‌ی جنوبی را نیز داریم و با توجه به شرایط موجود دیگر نمی‌شود با این امکانات کم حتی با کشورهای آسیایی رقابت کرد چه برسد به اینکه بخواهیم با حریفان جهانی روبرو شویم.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: ورزش امروز دنیا، علمی است و دیگر بدون تدارکات و امکانات که از لازمه‌ی آن هم حمایت‌های مالی است نمی‌شود حرفی برای گفتن داشت. من اهل ترس نیستم و کارنامه‌ی مدیریتی ورزشی من نیز در 20 سال گذشته ثابت کرده است که با دست خالی با لطف خداوند تبارک و تعالی و کمک سایر دوستان می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم، ولی به هرحال بدون حمایت هم این کار شدنی نیست.

وی با اشاره به عملکرد کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پایان گفت: از عملکرد اسماعیل‌نژاد رضایت دارم او به خوبی مسابقات قهرمانی آسیا را اداره کرده است و مطمئن هستم که تیم خوبی را برای جهانی ترکیه آماده می‌کند، متأسفانه طی 2 ماه گذشته ما مجبور شدیم که 3 بار محل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را عوض کنیم که این باعث شرمندگی ورزش کشور ما است که هنوز کمپ یا محل‌های مناسبی در سطح کشور برای برپایی چند اردوی تیم ملی ندارد. به اعتقاد من این شرایط باید به گونه‌ای تغییر کند که ورزشکاران ما در بهترین امکانات موجود خود را برای مسابقات بین‌المللی آماده کنند.

 

©2011 . All Rights Reserved