گزارش تصويري
شماره : 69783
۱۸:۳۶ ۱۴۰۲/۵/۵
پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی جهان در ترکیه(همراه با گزارش تصویری)

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با رئیس فدراسیون دیدار کردند

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان پیش از حضور در رقابت های  جهانی ترکیه، ظهر امروز با رئیس فدراسیون کشتی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این دیدار محسن سوریان سرمربی تیم گزارشی از روند آماده سازی تیم و شرایط کشتی گیران برای حضور در رقابت های جهانی ارائه داد.
در ادامه رئیس فدراسیون خطاب به ملی پوشان اعزامی گفت: شما نماینده یک ملت بزرگ و سرافراز در رقابت های جهانی هستید و وقتی روی تشک مسابقات پای می گذارید بدانید که مردم منتظر افتخارآفرینی شما هستند.
دبیر تصریح کرد: قدر خود را بدانید، چراکه از بین هزاران کشتی گیر توانسته اید به تیم ملی راه یابید و برای جایگاه و موقعیتی که در آن اهمیت قائل شوید و بهترین خود بر روی تشک کشتی و مقابل حریفان باشید.
وی گفت: هر مسابقه را بعنوان فینال درنظر گرفته و هیچ حریفی را دست کم نگیرید و به صحبت های کادر فنی و راهنمایی های آن ها توجه کامل داشته باشید.
رئیس فدراسیون اظهار داشت: برای اینکه به تیم ملی راه پیدا کنید زحمات زیادی کشیدید اما سخت تر از این زحمت حفظ خود در تیم ملی و صعود به رده های بالاتر است. بدانید که دیگر کشتی گیران که در باشگه ها تمرین می کنند، بیکار ننشسته اند و به دنبال فرصتی هستند تا خود را به تیم ملی برسانند و اگر کم کاری کنید، قطعا جایگاه خود را از دست می دهید.
دبیر بیان داشت: اولین هدف ما در رده ی سنی پایه آموزش صحیح و اصولی فنون و همچنین حفظ و مراقبت کشتی گیران برای رساندن آن ها به رده ی بزرگسالان و در نهایت مدال آوری در مسابقات المپیک و جهانی است.
وی ادامه داد: هدف اصلی شما مدال طلای المپیک و جهان در رده ی بزرگسالان باشد،‌ اما بدانید که برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید به اهداف کوچک تر یک به یک برسید و در حال حاضر نیز هدف کسب مدال طلا در ترکیه و تکرار عنوان قهرمانی جهان است.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اهمیت اخلاق مداری و فرا گرفتن زندگی حرفه ای و قهرمانی گفت: از الان به خود عادت دهید که چگونه مانند یک ورزشکار موفق باشید، خواب سر ساعت، تغذیه به موقع و استراحت کافی به همراه تمرینات منظم و نظم پذیری اردویی از عوامل مهم موفقیت است. در کنار آن نیز باید اخلاق ورزشی و مردم داری را یاد گرفته و از همه مهم تر به پدر و مادر، مربیان و بزرگتر احترام بگذارید تا در آینده بتوانید در سایر امور نیز موفق باشید.
دبیر با قدردانی از کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: از اینکه وقت و زندگی خود را برای تربیت و پرورش کشتی گیران گذاشته اید، تشکر می کنم اما همانطور که برای فرزندان خود وقت می گذارید و به دنبال موفقیت آن ها هستید باید برای موفقیت شاگردان خود نیز نهایت تلاش را انجام دهید.
وی ادامه داد: اولین الگوی کشتی گیران در اردو شما هستید و اگر شما بتوانید در رعایت تمامی موارد اردویی موفق باشید، قطعا تأثیر بسزایی بر روی کشتی گیران نیز خواهید گذاشت.
رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: بعنوان متولی کشتی کشور، تمامی تلاش خود را کردیم که اردوهای آماده سازی،‌ شرایط تغذیه، اسکان، تمرینی و همچنین حضور در مسابقات تدراکتی به نحو احسن انجام شود و انتظار داریم که همانطور که ما به وظیفه خود عمل کرده ایم، شما نیز به وظیفه خود که همان اهتزاز پرچم مقدس کشور و افتخارآفرینی برای مردم و خوشحال کردن آن ها است، عمل کنید.

©2011 . All Rights Reserved