اخبار
شماره : 69631
۸:۵۲ ۱۴۰۲/۴/۲۴
رقابت های بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی – مجارستان

فرنگی کاران کشورمان حریفان خود را شناختند
آغاز مسابقات از ظهر امروز

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام امره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، از ظهر امروز (شنبه) و با برگزاری مسابقات 3 وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با 6 کشتی گیر در این مسابقات شرکت کرده است که نتایج قرعه آن ها به شرح زیر است:
در وزن 55 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود، مهدی احدی در دور اول با یرسین آبیر از قزاقستان، در دور دوم با امانگلی بکبولاتوف از قزاقستان و در دور سوم با برادی کونتز از آمریکا کشتی می گیرد.
در وزن 60 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند، امید آرامی در دور نخست به مصاف نیهات ممدلی از آذربایجان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف آیبک سابیربیکوف از قزاقستان کشتی می گیرد.
در وزن 72 کیلوگرم که 14 نفر شرکت کرده اند، سید دانیال سهرابی در دور اول با اوتار ابولادزه از گرجستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این مبارزه، در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کریستوفر کلانی و روبرت فریتش هردو از مجارستان می رود.
در وزن 77 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند، محمد ناقوسی در دور نخست به مصاف کمال بی از آمریکا می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف اولدریچ وارگا از چک می رود.
در وزن 97 کیلوگرم که 22 کشتی گیر شرکت کرده اند، وحید دادخواه به مصاف مارکوس رانگینگر از اتریش کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور بعد به مصاف جوزف راو از آمریکا می رود.
در وزن 130 کیلوگرم که 20 نفر حضور دارند، علی اکبر یوسفی در دور نخست به مصاف کولتون شولتز از آمریکا می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف یاکوبی کاجایا از گرجستان می رود. امیر قاسمی منجزی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با داریوز ویتک از مجارستان کشتی می گیرد. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله نیمه نهایی مقابل هم قرار می گیرند.
مسابقات اوزان 55، 60 و 63 کیلوگرم امروز (شنبه) و رقابت های اوزان 67، 72، 77، 87، 82، 97 و 130 کیلوگرم فردا یکشنبه برگزار می شود.

©2011 . All Rights Reserved