اخبار
شماره : 69614
۱۶:۳۸ ۱۴۰۲/۴/۲۲
رقابت های بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی – مجارستان (تکمیلی)

احمد محمدنژاد جوان راهی دیدار رده بندی شد

رقابت های بین المللی کشتی جام آندره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از ظهر امروز (پنج شنبه) و با برگزاری مسابقات 7 وزن کشتی آزاد، در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر 1 زانابازار زاندانبود دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر موخامد بالگابای از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. جوان در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر مغلوب وان هو زو از چین شد و به دیدار رده بندی رفت. میلاد والی زاده نیز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 5 و ضربه فنی هورست لهر دارنده مدال برنز جهان از آلمان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل زان ری ریچاردز از آمریکا با نتیجه 17 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، والی زاده از دور رقابت ها کنار رفت.



در وزن 92 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود، امیرعلی آذرپیرا در گروه اول در دور اول با نتیجه 5 بر 3 زاهید والنسیا از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه  11 بر صفر میرانی مایسورادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم با نتیجه 11 بر صفر دنیس شالیوک از اوکراین را شکست داد و بعنوان نفر اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت.



بر اساس برنامه اعلام شده مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد امروز پنج شنبه، رقابت های اوزان 61، 70 و 79 کیلوگرم فردا جمعه برگزار می شود.

گفتنی است این مسابقات بعنوان مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم ملی در اوزان 57، 70 و 79 کیلوگرم محسوب می شود.

©2011 . All Rights Reserved