اخبار استان ها
شماره : 69578
۹:۳۵ ۱۴۰۲/۴/۱۹
با حضور 120 کشتی گیر و در قالب 8 تیم

لیگ نونهالان کشتی آزاد استان ایلام برای اولین بار برگزار شد


برگزاری لیگ نونهالان کشتی آزاد استان برای اولین بار و حضور سرپرست هیئت کشتی استان در 11 شهرستان اخباری از کشتی ایلام است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حدود 3 ماه از حضور کاظم اسمعیلی بعنوان سرپرست جدید هیئت کشتی استان ایلام می گذرد که اتفاقات خوبی در کشتی ایلام در حال شکل گرفتن است.
بر اساس گزارش سرپرست هیئت کشتی استان، با توجه به برگزاری مسابقات نونهالان در اردیبهشت ماه و عدم استقبال تیم ها، سفرهایی را به 11 شهرستان ایلام به انجام رساند و طی آن مشکلات کشتی از جمله تشک کشتی، آدمک تمرینی و برگزاری کلاس های کشتی فرنگی را پیگیری و جهت رفع آن برآمده است.
در ادامه این اقدامات لیگ کشتی آزاد نونهالان برای اولین بار راه اندازی شد که مسابقات دور رفت آن با حضور 120 کشتی گیر در قالب 8 تیم و برگزاری 150 دیدار روز 15 تیرماه در شهرستان چرداول برگزار شد.
رقابت های برگشت این مسابقات نیز روز 29 تیرماه به میزبانی ایلام برگزار خواهد شد.
این دوره از مسابقات با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و شهرستان، فرماندار، اعضای شورای شهر، امام جمعه و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی صورت گرفت.
اسمعیلی همچنین در مورد برنامه های پیش رو گفت: کشتی ایلام مشکلات زیادی دارد اما در تلاش هستیم که کشتی را مجددا در این استان احیاء کنیم و برنامه ریزی کرده ایم که مسابقات مختلفی را تا پایان سال برگزار نماییم.


©2011 . All Rights Reserved