گفتگو
شماره : 68681
۱۱:۲۵ ۱۴۰۲/۲/۳
روح اله دل انگیز: امیدوارم که امسال نیز قهرمانی های سال های گذشته را تکرار کنیم

چند روز دیگر راهی ترکیه برای حضور در جام قهرمانان می شویم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
روح اله دل انگیز مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مورد شرایط و برنامه های این تیم گفت: پس از رقابت های قهرمانی کشور، 5 اردو را برگزار کردیم که آخرین اردوی ما نیز هم اکنون در شهر اهواز و به میزبانی هیئت کشتی استان خوزستان در حال برگزاری است.
وی افزود: در 4 اردویی که پشت سرگذاشتیم، شرایط نسبتا خوبی فراهم شد تا کشتی گیران از لحاظ فنی و آمادگی جسمانی رو به رشد باشند.
دل انگیز در مورد اردوی پنجم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اظهار داشت: جا دارد از مهندس جمال پور همکاران ایشان در هیئت کشتی خوزستان تشکر کنم،‌این دومین اردوی ما به میزبانی اهواز است و این عزیزان تمام تلاش خود را کردند تا شرایط خوبی برای انجام تمرینات ما فراهم شود.
وی تصریح کرد: پس از پایان اردوی پنجم، تعدادی از کشتی گیران ما در جام قهرمانان ترکیه حضور خواهند داشت و این مسابقات برای ما ملاک انتخابی دارد و گره اوزان 60، 82، 87 و 130 کیلوگرم در این رقابت ها باز خواهد شد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پایان با قدردانی از فدراسیون کشتی و تمام کسانی که برای آمادگی این تیم تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم که در چند اردوی باقی مانده شرایط بهتری فراهم شود و بتوانیم با انسجام بیشتر تمرینات خود را پیگیری کنیم و انشاء اله کشتی گیران با آمادگی کامل راهی رقابت های قهرمانی آسیا و جهان شوند و قهرمانی سال های گذشته را بار دیگر تکرار کنیم.


©2011 . All Rights Reserved