اخبار استان ها
شماره : 68208
۱۰:۱۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
با حضور بزرگان کشتی استان تهران (همراه با گزارش تصویری)

جلسه هم اندیشی و دورهمی با مربیان برگزار شد
اکبر فلاح: عدم همدلی باعث نتیجه نگرفتن شده است
علیرضا رضایی: مربیان دانش فنی خود را ارتقاء دهند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی استان تهران، جلسه هم اندیشی و دورهمی با مربیان استان تهران دیروز (جمعه 12 اسفندماه) در خانه کشتی شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، قاسم علی عسگری رئیس هیئت کشتی استان، ضمن خیرمقدم به مربیان کشتی آزاد و فرنگی هدف اصلی برگزاری این جلسه را بیان روش قانونمند انتخابی مربی و کشتی گیر استان دانست و گفت: باید به فکر ارتقا دانش مربیان در سطح باشگاها باشیم، چرا که متاسفانه در حال حاضر فقط یک ملی پوش در تیم ملی داریم.
وی در ادامه تصریح کرد: سالن شهدای هفتم تیر با هزینه ۱۸۰ میلیارد تومان بازسازی شده و پایگاه جدیدی برای کشتی استان خواهد بود و خوشبختانه با بازسازی این سالن تعداد ۷ باب مغازه نیز برای این سالن ساخته شد که می تواند در ادامه کار برای هیات کشتی، حمایت مالی خوبی همراه داشته باشد.
علی عسگری اظهار داشت: امیدوارم با حضور اقایان اکبر فلاح، و علیرضا رضایی، برای همکاری دعوت شد که اتفاقات خوبی برای کشتی استان بیفتد.
 اکبر فلاح مدیر فنی کشتی آزاد استان، نیز اذعان داشت: عدم همدلی بین مربیان استان تاثیر زیادی در خروجی قهرمان پروری داشته که باید این ضعف مرتفع شود.

وی با تشکر از فدراسیون کشتی، برای بازسازی سالن هفتم تیر اظهار داشت: سالن بسیار عالی، آبرومند و استاندارد شده است.

در ادامه آقای بهروز حضرتی پور ضمن تشکر برای تشکیل این جلسه بیان داشت: پایگاه هایی قهرمانی کشتی فرنگی استان تهران عملا فعالیت خاصی ندارد که با آمدن تیم مدیریتی جدید سعی داریم پایگاه قهرمانی استان را باز طراحی کنیم.
در ادامه جلسه، علیرضا رضایی سرمربی کشتی آزاد بزرگسالان استان گفت: استان تهران از نظر کمیت کشتی گیر ضعفی ندارد اما مربیان باشگاه ها باید با دلسوزی و افزایش دانش فنی، کیفیت کشتی گیران جوان خود را بالاتر ببرند،
وی در ادامه با اشاره به بازسازی سالن شهدای هفتم تیر خاطرنشان کرد: فضای جدیدی ایجاد شده است و از مربیان تقاضا دارم در این سالن برای تمرین کشتی گیران حضور داشته باشند.

©2011 . All Rights Reserved