اخبار استان ها
شماره : 68145
۱۱:۷ ۱۴۰۱/۱۲/۷
اخباری از کشتی استان خوزستان

بازدید رئیس هیئت کشتی خوزستان از شهرستان های امیدیه و آغاجاری

در بازدید رئیس هیئت کشتی خوزستان از شهرستان امیدیه و آغاجاری مشکلات و مسائل کشتی این شهرستان ها با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رمضان جمال پور رئیس و  آرین زمان پور مشاور عالی و مدیر روابط عمومی نشست تخصصی با رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیئت کشتی، پیشکسوتان، مربیان و داوران شهرستان برگزار کردند.

همچنین جمع حاضر با حضور در سالن خانه کشتی این شهرستان از امکانات و تجهیزات این محل بازدید به عمل آوردند که رئیس هیئت کشتی خوزستان قول مساعد و همکاری همه جانبه جهت رفع کمبودهای این از طریق رایزنی با مسئولان شهرستانی و همچنین پیگیری تهیه بودجه لازم از سوی مبادی ذیربط استانی داد.

در ادامه از سالن کشتی ولایت باشگاه فرهنگی ورزشی نفت محل تمرین کشتی گیران این شهرستان بازدید به عمل آمد.

در آخرین مرحله از حضور رئیس و مشاور عالی هیئت کشتی خوزستان در شهرستان امیدیه، از سالن تمرینی ولایت مجموعه ورزشی نفت، محل تمرین کشتی گیران این شهرستان بازدید به عمل آمد .

جمال پور همچنین با حضور در شهرستان آغاجاری با رئیس شورای شهر، دست اندرکاران ورزش و جامعه کشتی این شهرستان دیدار کرد.
همچنین از سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهرستان آغاجاری و بررسی امکانات کشتی در این شهرستان بازدید بعمل آمد و مقرر شد رئیس هیئت کشتی خوزستان نهایت همکاری خود را در بسیج امکانات و کلیه داده ها در خصوص پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان را در برنامه کاری خود داشته باشد.


©2011 . All Rights Reserved