اخبار استان ها
شماره : 67258
۱۴:۲۴ ۱۴۰۱/۸/۱۵
بازدید روسای و مسئولان 8 هیئت کشتی از کمپ تیم های ملی (همراه با گزارش تصویری)

دیدار با رئیس فدراسیون کشتی

روسا و مسئولان 8 هیئت کشتی استان کشور امروز مهمان فدراسیون کشتی در کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی بودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رمضان جمال پور رئیس هیئت کشتی استان خوزستان، قدرت حاج نوری رئیس هیئت کشتی استان اردبیل، اسماعیل کیومرثی رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی، ابوالقاسم ترکمان رئیس هیئت کشتی استان مرکزی، امید شایگان سرپرست هیئت کشتی استان مازندران، علی اکبر بصیرنیا سرپرست هیئت کشتی استان گلستان، محمدعلی هاشمی سرپرست هیئت کشتی استان چهارمحال و بختیاری و اعضای هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی به همراه روسای هیئت کشتی شهرستان ها و دیگر مسئولان هیئت های خود امروز مهمان فدراسیون کشتی بودند و از امکانات کمپ تیم های ملی محل تمرینات ملی پوشان آزاد و فرنگی کار بازدید بعمل آوردند.

علیرضا دبیر در جمع مهمانان حاضر گفت: از قهرمان مطرح برای حضور در کلاس های دانش افزایی مربیان خود دعوت بعمل آورده تا دانش فنی آن ها را ارتقاء دهید.

وی ادامه داد: با آقای نوربخش سرپرست انستیتو کشتی هماهنگی های لازم را بعمل آورده و برنامه ریزی کنید تا کلاس های دانش افزایی را به صورت ماهانه در استان های خود برگزار کنید.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: تمام وقت خود را برای کشتی بگذارید و اگر در جای دیگری مسئولیت دارید و نمی توانید برای کشتی وقت کافی و لازم را بگذارید از مسئولیت خود کنار بروید و کار را به کسانی که توانایی دارند بسپارید.

دبیر تصریح کرد: هیئت کشتی باید بتواند به درآمدزایی رسیده و امکانات لازم و ساخت و سازهای مورد نیاز را برای کشتی استان خود فراهم کند و قطعا اگر امکانات لازم فراهم شود و برنامه ریزی اصولی صورت پذیرد، هر استانی این پتانسیل را دارد تا قهرمان جهان و المپیک به کشتی دنیا معرفی کند.

وی گفت: با مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از جمله استاندار، فرماندار، شورای شهر، شهردار و نمایندگان مجلس تعامل لازم را داشته باشید تا از ظرفیت های دستگاه ها  و سازمان های مربوطه بتوانید برای کشتی استفاده کنید.


©2011 . All Rights Reserved