اخبار استان ها
شماره : 67227
۱۸:۲۰ ۱۴۰۱/۸/۱۲
اخباری از کشتی استان زنجان

برگزاری مجمع سالیانه

مجمع سالیانه کشتی استان زنجان با حضور بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضا و همچنین ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی  امروز (پنج شنبه) در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشت، دبیر فدراسیون کشتی که به صورت آنلاین این در مجمع  سالانه هیات کشتی استان زنجان شرکت کرده بود گفت: استان ها باید به دنبال جذب حامیان مالی باشند.

مهربان اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات استان ها باید به دنبال جذب حامیان مالی باشند و با دسترسی کمک گرفتن از دانش روز دنیا قهرمان پروری کنند.

وی با بیان اینکه کشتی از ورزش های شماره یک کشور است و در مواقع حساس مثل المپیک رتبه رنگینگ را جا به جا می کند تصریح کرد: استان ها و شهرستان ها در موفقیت های روزافزون این رشته ی ورزشی تاثیر بسزایی دارند.  

دبیر فدراسیون کشتی اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات استان ها باید به دنبال جذب حامیان مالی باشند و با دسترسی کمک گرفتن از دانش روز دنیا قهرمان پروری کنند.

مهربان با اشاره به پیشینه کشتی در زنجان و پرورش کشتی گیرملی پوشی مانند نصیری اظهار داشت: زنجان باید در المپیاد استعداهای برتر صاحب عنوان بوده و چهره شاخص داشته باشد.

©2011 . All Rights Reserved