اخبار استان ها
شماره : 66559
۱۰:۲۶ ۱۴۰۱/۶/۲
رئیس فدراسیون کشتی با استاندار البرز دیدار کرد

دبیر: به دنبال ارتقاء کشتی البرز در کشور هستیم

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز با دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار که با حضور علیرضا حیدری دارنده مدال برنز المپیک و مدال های طلا، نقره و برنز جهان، نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی و از پیشکسوتان کشتی کرج، حمید یاری رئیس سازمان لیگ و رئیس اسبق هیئت کشتی استان البرز و مهدی یوسفی فر سرپرست هیئت کشتی استان البرز برگزار شد، راه های ارتقاء و پیشرفت کشتی البرز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیر در این جلسه با اشاره به حضور قهرمانان بزرگ کشتی دنیا در استان البرز و شهر کرج تصریح کرد: استان البرز از پتانسیل بالایی برای پیشرفت در کشتی برخوردار است و با توجه به جمعیت بالای استان اگر برنامه ریزی و حمایت درستی از کشتی البرز بعمل آید، در آینده نزدیک شاهد حضور قهرمانان بیشتری از استان البرز در تیم های ملی کشتی خواهیم بود.

وی ادامه داد: هم در رشته آزاد و هم در رشته فرنگی استعدادهای خوبی در کشتی البرز وجود دارد، چرا که شهر کرج بعنوان مرکز استان، یک شهر مهاجر پذیر از سایر مناطق کشور است و می توان با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی نسبت به شناسایی و پرورش استعدادهای کشتی در آن اقدام نمود.

عبداللهی نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه کشتی کشور و تبریک افتخارآفرینی های کشتی گیران در روزهای اخیر تصریح کرد: کشتی ورزش پرافتخار و اول ایران محسوب می شود و ما نیز حمایت لازم را بعمل خواهیم آورد.

استاندار البرز  اظهار داشت: دستورات لازم را به بخش های مختلف به جهت همکاری به هیئت کشتی خواهم داد و هیئت کشتی نیز نسبت به ارائه برنامه های خود به استانداری اقدام نماید.

در این جلسه در مورد حمایت های سخت افزاری از جمله تجهیز سالن های کشتی و مذاکره با بخش خصوصی توسط استانداری، به جهت حمایت از کشتی استان صحبت شد.

©2011 . All Rights Reserved