اخبار استان ها
شماره : 66250
۹:۲۲ ۱۴۰۱/۵/۸
اخباری از کشتی استان خوزستان

تبریک استاندار به جهت درخشش کشتی گیران نوجوان
قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان به منظور حمایت از کشتی گیران قهرمان
تجلیل مالی سرپرست هیئت از ملی پوشان اعزامی به ایتالیا

در پی درخشش فرنگی کاران نوجوان کشورمان در رقابت های جهانی ایتالیا  و کسب عنوان قهرمانی، صادق خلیلیان استاندار خوزستان این موفقیت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، استاندار خوزستان موفقیت کشتی گیران خوزستانی به همراه سایر کشتی گیران کشورمان در رقابت های جهانی ایتالیا را موجب غرور ملی و ثبت افتخاری دیگر برای ورزش کشور و استان خوزستان دانست و کسب این موفقیت را به مردم قهرمان پرور خوزستان، کشتی گیران و خانواده های آن ها، مجموعه مدیریتی و فنی در فدراسیون کشتی تبریک گفت.
همچنین طی مراسمی و با حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و رمضان جمال پور سرپرست هیئت کشتی استان از فرنگی کاران نوجوان اعزامی این استان به رقابت های جهانی ایتالیا استقبال شد و این قهرمانان مورد تجلیل نقدی سرپرست هیئت کشتی خوزستان قرار گرفتند.
جمال پور سرپرست هیئت کشتی خوزستان نیز به دارندگان مدال های طلا (علی احمدی وفا) نقره (اهورا بویری) و برنز (پیام احمدی) جهان مجموعاٌ مبلغ 30 میلیون تومان پاداش نقدی اهدا کرد.
همچنین بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان ضمن حمایت همه جانبه از آینده سازان کشتی خوزستان اعلام نمود، با مساعدت استاندار محترم مراحل اهداء زمین و همچنین تأمین منابع مالی این عزیزان در دستور کار قرار گرفته و مقرر گردیده است که طی روزهای آینده مراسم تقدیری در استانداری خوزستان انجام شود.

برگزاری رقابت های کشتی آزاد نونهالان عومی و انتخابی استعدادهای برتر استان خوزستان که با حضور 157 کشتی گیر در خانه ی کشتی شماره یک اهواز به انجام رسید، از اخبار دیگر کشتی در این استان است.

©2011 . All Rights Reserved