اخبار استان ها
شماره : 66249
۹:۱۳ ۱۴۰۱/۵/۸
با حضور رئیس امور استان های فدراسیون و رئیس هیئت کشتی استان اصفهان

جلسه ی روسای هیئت کشتی شهرستان های این استان برگزار شد

جلسه ی روسای هیئت های کشتی شهرستان های استان اصفهان با حضور محمد موسایی رئیس امور استان های فدراسیون و مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد موسایی در مورد این جلسه که عصر روز پنج شنبه 6 مردادماه برگزار شد، گفت: خدمت همکاران محترم در استان اصفهان بودیم و ضمن تشکر از زحمات روسای هیئت های کشتی استان اصفهان، به ویژه مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی استان به جهت ساخت و سازهای انجام شده در کشتی این استان، نظرات، پیشنهادات و انتقادات این عزیزان از شرایط کشتی کشور به استماع جمع رسید.

وی افزود: در ادامه در مورد مباحث مهمی از جمله استعدادیابی، کشف استعداد و پرورش کشتی گیر نیز مطرح شد تا همانگونه که اصفهان در ساخت اماکن کشتی روند رو به رشدی را طی کرده است در آموزش کشتی گیران مستعد نیز عملکرد مشابهی داشته باشد و این دو مهم در کنار هم در نهایت موجب پیشرفت و ارتقاء هرچه بیشتر کشتی در استان اصفهان شود.

رئیس امور استان های فدراسیون خاطرنشان کرد: نقطه نظرات دوستان شنیده شد و آن هایی که قابل اجرا و انجام است، در دستور کار قرار می گیرد و از این دوستان دعوت شد در وقت مناسبی از کمپ تیم های ملی بازدید کنند.

©2011 . All Rights Reserved