اخبار استان ها
شماره : 65940
۲۲:۰ ۱۴۰۱/۴/۸
عصر امروز و با حضور در شهر رشت

جلسه ی رئیس امور استان های فدراسیون با مسئولان هیئت کشتی گیلان برگزار شد

جلسه ی محمد موسایی رئیس امور استان های فدراسیون کشتی با مسئولان هیئت کشتی استان گیلان عصر امروز در دفتر این هیئت در شهر رشت برگزار شد.

محمد موسایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد این جلسه گفت: طبق برنامه ریزی که انجام شده 12 استان کشور میزبان کلاس های مربیگری علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حسن یوسفی افشار مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور فنی هستند.

وی ادامه داد: این کلاس ها با حضور مربیان استان میزبان و استان های همجوار و طی یک روز برگزار می شود و پس از آن رئیس فدراسیون با توجه به برنامه ریزی انجام شده، جلسات استانی خود را برگزار می نماید.

موسایی تصریح کرد: بنده نیز یک روز قبل از حضور رئیس فدراسیون در استان مربوطه حضور می یابم و جلسه ای را با مسئولان کشتی استان برگزار نموده و در جریان مشکلات، کمی و کاستی ها قرار گرفته و گزارش خود را به رئیس فدراسیون ارائه می دهم.

رئیس امور استان های فدراسیون کشتی تصریح کرد: به همین منظور عصر امروز جلسه ای را با حضور فرح پور دبیر هیئت کشتی استان و رؤسای هیئت کشتی شهرستان های گیلان برگزار کردیم.

موسایی افزود: در این جلسه در مورد مباحث مختلف کشتی، بحث و تبال نظر شد و انتقادات و پیشنهادات رؤسای هیئت کشتی شهرستان ها نیز شنیده شد.

وی تصریح کرد: در این نشست در خصوص شرایط مربیان استان، سالن ها و خانه های کشتی گفت و گو شد و در این مورد نیز مستمع نظرات دوستان بودیم و مقرر شد تا رئیس هیئت گیلان به همراه سایر مسئولان هیئت در فدراسیون کشتی حضور یابند و جلسه ای را نیز با حضور رئیس فدراسیون با ایشان برگزار کنیم.

موسایی در پایان در مورد شرایط هیئت کشتی استان اظهار داشت: جلسه ی صمیمانه ای را با دوستان داشتیم، خدا را شکر هیئت به صورت مستقلی اداره می شود و نیازهای خود را نیز در زمینه های مختلف تأمین می کند. آن چیزی که من دیدم این بود که کار به صورت نظامند و با سلیقه انجام می شود و شهرستان ها نیز طبق سیاست هیئت کشتی استان که همان استقلال کاری و فراهم کردن نیازها است کار خود را انجام می دهند.
 

©2011 . All Rights Reserved