اخبار استان ها
شماره : 65933
۸:۴۰ ۱۴۰۱/۴/۸
با حضور سرپرست هیئت کشتی استان (همراه با گزارش تصویری)

جلسه هم اندیشی مسئولان کشتی استان تهران برگزار شد

جلسه هم اندیشی  مسئولان هیئت ‌ها، حوزه ها و کمیته های هیئت کشتی استان تهران، دیروز و با حضور محمدابراهیم امامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، روز سه شنبه 7 تیر ماه نشستی در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به منظور استفاده از خرد جمعی برای پیشبرد اهداف کشتی پایتخت برگزار شد.

در ابتدای این نشست کرمعلی ایرجی معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران،  امامی سرپرست هیئت کشتی استان را را بعنوان فردی که سالها در عرصه ورزش قهرمانی فعال بوده و در مسئولیت‌های مدیریتی مهم در سطوح مختلف حضوری موفق داشته به حاضرین معرفی کرد.

در ادامه جلسه امامی، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که طی سنوات گذشته برای کشتی استان تلاش کردند، صحبت هایی را در خصوص اهداف عالی کشتی و توقع خود از مسئولین هیئت ‌ها، حوزه ها و کمیته‌های تخصصی بیان داشت.

محمد ابراهیم امامی همچنین رعایت عدالت، برنامه محوری و قانونمندی را از اهم واجبات در ورزش اول کشور دانست.

 در ادامه جلسه تعدادی از حاضرین با اشاره به نقاط ضعف و قوت  کشتی پایتخت، خواستار سروسامان دادن به برخی  کمیته‌های تخصصی کم کار هیئت شدند.

در این جلسه دکتر علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان پس از استماع سخنان حاضرین، توضیحات کاملی را در خصوص دلایل تغییر در رأس هیئت کشتی استان بیان و هدف اصلی این تغییر را رسیدن به جایگاه واقعی این کشتی در استان تهران و در نهایت کمک به ورزش ملی کشور عنوان کرد.

در پایان این نشست، محمدابراهیم امامی سرپرست هیئت کشتی استان، امین بوربور را بعنوان دبیر این هیئت به حاضرین معرفی کرد.

©2011 . All Rights Reserved