اخبار استان ها
شماره : 64782
۲۰:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۲۲
در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با رئیس فدراسیون کشتی مطرح شد

تأکید ویژه دو طرف بر رشد و توسعه کشتی استان

در دیدار رئیس فدراسیون کشتی و مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان، راه‌‌های پیشرفت و رشد کشتی در این استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان ظهر امروز با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس و حمید سوریان نائب رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

محور اصلی این نشست سه نفره تأکید ویژه بر رشد و توسعه هرچه بیشتر کشتی در استان لرستان بود.

علیرضا دبیر در این دیدار با اشاره به حمایت فدراسیون از کشتی لرستان گفت: استعدادهای زیادی در کشتی کشور وجود دارد که برای شکوفا شدن آن نیاز به توجه همه ی دستگاه ها و مسئولان استانی دارد و یکی از استان های مستعد و رو به رشد در کشتی لرستان است.

قیاسیان نیز که خود از جامعه ی کشتی و ورزش محسوب می شود در این دیدار گفت: کشتی ورزش اول کشور است و به همین دلیل باید توجه ویژه ای به این رشته شود.

وی ادامه داد: جایگاه کشتی در استان لرستان ممتاز است و قهرمانان زیادی را به کشتی کشور و جهان معرفی کرده است. در همین راستا تلاش می کنیم که حمایت های ویژه ای از این رشته ی ورزشی در استان انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تأکید کرد: البته پیشرفت کار نیازمند برنامه ریزی دقیق و تلاش های شبانه روزی است که امیدوارم بتوانیم به این مهم دست یابیم.

در پایان این نشست رئیس فدراسیون با اشاره به سفرهای اخیر خود برای بررسی و پیگیری مشکلات کشتی استان لرستان تصریح کرد: به زودی به استان لرستان سفر خواهم کرد تا در جریان روند پیشرفت پیگیری های انجام شده قرار گرفته و جلساتی را نیز با مسئولان استانی در مورد حمایت از کشتی استان برگزار خواهم کرد.





©2011 . All Rights Reserved