اخبار استان ها
شماره : 64688
۲۰:۰ ۱۴۰۱/۳/۱۲
در سفر استانی علیرضا دبیر به اصفهان انجام گرفت؛

تفاهم نامه سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با فدراسیون کشتی

علیرضا دبیر در ادامه سفر استانی خود به اصفهان و در جهت بررسی و کمک به حل مشکلات کشتی این استان، با فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان با بیان اینکه کشتی یک ورزش ملی و اصیل ایرانی است، گفت: برای اینکه کشتی در کشور و استان اصفهان به جایگاه اصلی خود برسد نیازمند حمایت‌های همه جانبه  از سوی سازمان ها و نهادها دارد و یکی از ظرفیت‌های بالقوه در این راستا حضور خوب و فعال سپاه پاسداران است.

علیرضا دبیر افزود: برای اینکه بتوانیم این ورزش کاملا ایرانی را برای کشور حفظ کنیم و در سال های آینده نیز شاهد افتخارآفرینی جوانان در میادین بزرگ المپیک و جهانی باشیم، نیاز به یک نگاه ملی در این زمینه داریم.

 سردار سرتیپ مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) هم در این دیدار گفت: سپاه باهمه ظرفیت‌هایی که دارد در خدمت ورزش است

فدا افزود: جوانان برومند این مرز و بوم پرچم مقدس کشورمان را در میدان‌های جهانی و بین المللی به اهتزار در می‌آوردند و سرود مقدس کشور را طنین انداز می‌کنند.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد تا تمامی ظرفیت سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف به خصوص امکانات و سخت افزاری در خدمت کشتی استان و هیئت مربوطه قرار گیرد.

©2011 . All Rights Reserved