گفتگو
شماره : 63057
۸:۱۲ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
مراد محمدی: کشتی گیری نبوده که از چرخه جا مانده باشد

چرخه انتخابی به نفع کشتی کشورمان خواهد بود

مراد محمدی گفت: به نظرم با سهمیه ای که فدراسیون کشتی داد، کشتی گیر مطرحی نبود که از چرخه ی انتخابی تیم ملی جا مانده باشد.

سید مراد محمدی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: مرحله دوم انتخابی تیم ملی طی فرآیندی  که گذاشته شده بود برگزار شد. من نیز به خاطر اینکه 3 نفر از شاگردانم در این مسابقات حضور داشتند، در سالن مسابقات حاضر شدم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال، درخصوص چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به نظر من و اگر از روی انصاف اگر بخواهیم نگاه کنیم این چرخه بسیار مناسب است و معمولا همیشه در برگزاری این فرآیند و چرخه مهمترین نکته دور آخری است که چگونه برگزار می شود.

محمدی افزود: همه کشتی گیران در این فرآیند آمده اند و دیده شده اند. یک مرحله آن قهرمانی کشور و مرحله بعدی انتخابی تیم ملی در چام تختی بود. و حتی بعضی استان ها که دغدغه داشتند برخی نفرات از مسابقات جا مانده اند دغدغه ی آن ها با دادن سهمیه اضافی برطرف و به همین دلیل فرآیند کامل شد و استانهایی که کشتی خیز هستند فرصتی دوباره پیدا کردند تا همه کشتی گیرانشان که امسال مدعی بودند و شایستگی پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشتند در این مسابقات حاضر شوند.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: یک اشکال کوچک دیدم و آن هم اینکه ای کاش فاصله انتخابی جام تختی تا انتخابی تیم ملی جوانان 5 روز نبود و این فاصله بیشتر بود، شاید خیلی از جوانان می توانستند به این مسابقات بیایند و محک بخورند ولی به دلیل فشردگی مسابقات، به نظرم کشی گیری نبوده که از چرخه انتخابی تیم ملی جا مانده باشد و انشالله تا مرحله آخر هم این مسابقات همینگونه برگزار شود و نفری که استحقاقش را دارد دوبنده تیم ملی را به تن کند.

دارنده مدال طلای جهان در پایان خاطرنشان کرد: اکثر کشتی گیرانی که اینجا مدعی بودند همانهایی بودند که در نوجوانان با ما کار کرده بودند و کشتی گیران خوبی هستند، ضمن اینکه شاهد این هستیم که استانها تقریبا یکدست می شوند. مثلا لرستان و آذربایجان شرقی، مازندران و تهران در این مسیر رشد قرار دارند. و تأکید می کنم اگر همیشه اینگونه مسابقات برگزار شود حتما به نفع کشتی کشورمان خواهد بود.

©2011 . All Rights Reserved