گزارش ورزشی
شماره : 62185
۰:۶ ۱۴۰۰/۸/۱۶
به منظور توسعه و پیشبرد کشتی فرنگی در استان فارس (همراه با گزارش تصویری)

علیرضا دبیر با استاندار فارس و شهردار شیراز دیدار کرد
قول حمایت از قهرمانان استان و مربی سازنده آن ها
شیراز میزبان مسابقات استعدادیابی نونهالان فرنگی شد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، دیروز (شنبه) با حضور در شهر شیراز با دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و سید احسان اصنافی شهردار شیراز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدارها که با حضور عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان، محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس، محمدرضا گرایی و میثم دلخانی قهرمانان کشتی شیراز و رحیم گیوی مربی سازنده برادران گرایی برگزار شد، علیرضا دبیر در مورد راه های پیشبرد و توسعه کشتی فرنگی در استان فارس و شهر شیراز مباحثی را مطرح کرد.

دبیر در دیدار با استاندار فارس گفت: از شما می خواهیم که به قهرمانان کشتی توجه کنید و در بحث ارائه تسهیلات به محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان، میثم دلخانی قهرمان جهان و محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان و همچنین در اختیار قرار دادن زمین و مسکن همکاری لازم را داشته باشید.

استاندار فارس نیز گفت: توجه به ورزشکاران به ویژه مدال آوران و افتخارآفرینان بی تردید یکی از وظایف مسئولان است و ما این مهم را مد نظر داریم.

رئیس فدراسیون کشتی در دیداری که با سید احسان اصنافی شهردار شیراز داشت نیز بحث توسعه کشتی در شهر شیراز و پتانسیل بالای این شهر برای پیشرفت در کشتی فرنگی را مطرح کرد و گفت: شهرداری حمایت ویژه ای از کشتی استان به ویژه کشتی فرنگی داشته باشد.

در این جلسه مقرر شد تا شیراز میزبان مسابقات استعدادیابی کشتی فرنگی نونهالان باشد و به منظور توسعه ورزش کشتی در این شهر توافقاتی بعمل آمد و به همین منظور مقرر شد تا تفاهم نامه ای بین فدراسیون کشتی و شهرداری شیراز در هفته آینده به امضاء برسد.

همچنین مقرر شد میثم دلخانی قهرمان کشتی فرنگی جهان و رحیم گیوی مربی سازنده برادران گرایی به استخدام رسمی شهرداری شیراز درآیند.

©2011 . All Rights Reserved