اخبار استان ها
شماره : 61953
۱۸:۸ ۱۴۰۰/۷/۲۳
وعده وزیر راه و شهرسازی به کشتی گیران مدال آور استان فارس

واگذاری زمین برای ساخت ورزشگاه  و حل مشکل مسکن آن ها

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با کشتی گیران مدال آور استان فارس از واگذاری زمینی برای ساخت ورزشگاه جهت توسعه ورزش استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در بدو ورود به استان فارس و شهر شیراز بعد از حضور در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان دیداری با قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان داشت.

در این دیدار که با حضور محمد علی گرایی,محمدرضا گرایی و میثم دلخانی قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جهانی نروژ و همچنین محمد موسایی رئیس هیئت کشتی فارس انجام گرفت، وزیر راه و شهرسازی ضمن تشکر و قدردانی از افتخارآفرینی همه ورزشکاران کشورمان در عرصه های جهانی به خصوص دلاورمردان کشتی ایران گفت: کشتی گیران آزاد و فرنگی کشورمان در این دوره از مسابقات جهانی ثابت کردند که جوانان کشورمان هرکجا که به قدرت خود تکیه کنند، پیروز و سربلند خواهند بود.
در ادامه این دیدار محمد موسایی رییس هیات کشتی استان ضمن تقدیر و تشکر از مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی به ضرورت توجه بیشتر به وضعیت قهرمانان کشتی این استان نکاتی را اشاره کردند.
در پایان جلسه وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قول تقدیر وزارت راه و شهرسازی به پاس این حماسه آفرینی، درخصوص درخواست این کشتی گیران برای واگذاری زمینی برای ساخت ورزشگاه  جهت تشویق و ترغیب جوانان استان فارس به ورزش و همچنین حل مشکل مسکن آن ها تاکید کرد: با توجه به درخواست این ورزشکاران قهرمان در راستای توسعه ورزش استان فارس و شهر شیراز، در شهر جدید صدرا قطعه زمینی برای ساخت ورزشگاه واگذار خواهد شد. همچنین برای تامین مسکن این عزیزان قطعه زمینی به شکل گروهی واگذار خواهد شد.


©2011 . All Rights Reserved