اخبار استان ها
شماره : 59628
۱۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد؛

از ظرفیت های مسعود اسماعیل پور در شرکت برق استان استفاده خواهیم کرد

مسعود اسماعیل پور از قهرمانان جویباری ورزش کشتی مشاور عالی ورزشی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در آیین تجلیل از پیشکسوتان کشتی مازندران که امروز به مناسبت سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی برگزار شد، با بیان اینکه مقامات استانی و کشوری پیگیر اشتغال مسعوداسماعیل‌پور بودند،‌گفت: باید یاد بگیریم که از سرمایه های اجتماعی نگهداری و استفاده کنیم.

فرامرز سپری ادامه داد: اسماعیل پور در بخشی از  شرکت برق کار میکرد که مناسب ایشان نبود اما امیدوارم از این پس بتواند با استفاده از ظرفیت های شرکت برق به ورزش استان خدمت‌رسانی کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور این قهرمان ملی تیم کشتی برق مازندران مجدد راه اندازی شود‌.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با قدردانی از مدیر عامل شرکت توزیع برق، حضور اسماعیل پور را در شرکت برق مازندران، برای ورزش استان مفید دانست. وی با بیان اینکه امکانات ورزشی استان برای توسعه ورزش آماده خدمت رسانی در برنامه ‌های ورزشی شرکت برق قرار دارد، از اسماعیل پور خواست که هر چه توان دارد برای رشد ورزش استان تلاش کند تا ورزشکاران دیگر نیز به سکوهای قهرمانی دست یابند.

عسکری محمدیان رییس هیات کشتی مازندران نیز حل مشکل مسعود اسماعیل پور را اتفاق خوبی برای قهرمانان ورزشی دانست و گفت:  امیدوارم مشکل اشتغال قهرمانان دیگر نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: پیشکسوتان بزرگ و ثروت کشتی کشتی استان و کشور هستند و بهترین سالهای عمر خود را برای ورزش هزینه کردند. اگر این پیشکسوتان نبودند که ورزشکاران به سکوهای قهرمانی نمی رسیدند.

©2011 . All Rights Reserved