اخبار استان ها
شماره : 59411
۱۷:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۱۸
نشست رئیس فدراسیون کشتی با فرمانده سپاه استان سمنان

استفاده از ظرفیت های سپاه برای کمک به کشتی

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان سمنان با سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این دیدار رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به ظرفیت های بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به کشتی کشور گفت: سپاه یکی از سازمان های بزرگ کشور محسوب می شود که امکانات فراوانی را در اختیار دارد و کشتی می تواند از این امکانات بهره مند شود.

وی با تأکید بر اینکه کشتی بعنوان ورزش ملی و اول کشور شناخته می شود و باید تمامی نهادها و دستگاه ها حمایت لازم را از آن بعمل آورند تصریح کرد: می توانیم در بحث برگزاری مسابقات و همچنین استفاده از فضاهای ورزشی و اسکانی سپاه در امر برگزاری مسابقات استفاده کنیم.

فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این دیدار ضمن حمایت از کشتی کشور، گفت: آمادگی این را داریم که در امر برگزاری مسابقات و همچنین سایر امکانات مورد نیاز به فدراسیون کشتی کمک کنیم.

در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون کشتی و سپاه استان برای برگزاری یک مسابقه در رده ی نوجوانان با نام گرامیداشت شهید کشتی گیر سیامک افرادی در سمنان آماده شود تا به امضای طرفین برسد.

©2011 . All Rights Reserved