اخبار استان ها
شماره : 59296
۱۰:۹ ۱۳۹۹/۸/۲۹
در روز نخست حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان آذربایجان شرقی انجام شد

دیدار با امام جمعه و مدیرکل ورزش و جوانان
بازدید از سالن کشتی شهر تبریز
آل هاشم: کشتی آذربایجان شرقی باید به جایگاه اصلی اش بازگردد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدیدهای استانی خود پس از حضور در استان های البرز، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، مازندران و زنجان، عصر دیروز (چهارشنبه) در استان آذربایجان شرقی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای سفر خود به آذربایجان شرقی با جمعی از پیشکسوتان کشتی استان دیدار و از سالن خانه کشتی شهر تبریز که مورد بازسازی و تجهیز قرار گرفته بود بازدید کرد.

وی در ادامه با ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و بر حمایت از کشتی گیران برتر استان و قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی و همچنین تخصیص اعتبارات لازم برای کشتی در استان آذربایجان شرقی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تأکید کرد.

رئیس فدراسیون کشتی سپس با حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیقه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و از ایشان خواست که از کشتی استان حمایت کنند.

دبیر گفت: وقتی امام جمعه حمایت معنوی خود را از ورزش ملی کشور داشته باشد، مسئولین نیز به سخنان ایشان توجه می کنند و پای کار می آیند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نیز تصریح کرد: کشتی بعنوان ورزش ملی و مذهبی ما دارای فرهنگ و منش پهلوانی است و ما کشتی را دوست داریم و هرکاری که بتوانیم برای حمایت از کشتی در استان آذربایجان شرقی انجام خواهیم داد تا به جایگاه اصلی خود بازگردد.

در این دیدارها علی علیزاده رئیس هیأت کشتی استان، رئیس فدارسیون کشتی را همراهی می کرد.

©2011 . All Rights Reserved