سازمان ليگ
شماره : 58994
۱۱:۲۷ ۱۳۹۹/۷/۶
عباس محمدی:

با تیم شهدای زنجان در لیگ برتر کشتی آزاد حاضر می شویم

رئیس هیأت کشتی استان زنجان گفت: با تیم شهدای زنجان در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) شرکت می کنیم.

عباس محمدی رئیس هیأت کشتی استان زنجان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: به منظور ایجاد انگیزه و شور هیجان در میان نوجوانان و جوانان کشتی گیر زنجان، اقدام به تشکیل یک تیم با نام شهدای زنجان و حضور در لیگ برتر کشتی آزاد کردیم.

وی در مورد این تیم گفت: محمد نادری عضو اسبق تیم ملی و از قهرمانان کشتی آسیا سرمربی تیم ما است و از چندین کشتی گیر بومی و غیر بومی در تیم خود بهره می بریم.

محمدی تصریح کرد: کشتی گیران نسبتا خوبی را در اختیار گرفتیم و امروز با حضور در سازمان لیگ در حال عقد قرارداد کشتی گیران و کادر فنی هستیم.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان با بیان این مطلب که هدف اصلی حضور در لیگ برتر کشتی سرمایه گذاری بر روی کشتی زنجان است، اظهار داشت: حضور یک تیم از زنجان در لیگ برتر قطعا در میان نوجوانان و جوانان استان تأثیر مثبت می گذارد و موجب جذب آن ها به رشته کشتی می شود و در پی آن شاهد رشد کشتی در استان زنجان که از پتانسیل خوبی در این زمینه برخوردار است خواهیم بود.

محمدی گفت: خوشبختانه اسپانسر خوبی نیز از تیم ما حمایت می کند و ما جایگزین تیم شهرداری بجنورد در گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد شدیم و با تیم های استقلال و دانشگاه آزاد اسلامی همگروه هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در لیگ تنها برای امسال نیست و قصد داریم در یک برنامه چند ساله در لیگ های کشتی شرکت کنیم و سرمایه گذاری ما نیز روی نوجوانان و جوانان کشتی استان زنجان خواهد بود.

©2011 . All Rights Reserved