اخبار استان ها
شماره : 58867
۸:۹ ۱۳۹۹/۶/۲
عبدالرضا اقبال:

کشتی اردبیل در شرایط بحرانی به سر می برد
دست همه جامعه کشتی را می فشارم

عبدالرضا اقبال گفت: در حال حاضر کشتی اردبیل در حالت بحران به سر می برد و برای احیاء آن باید تلاش مضاعفی داشت.

عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان اردبیل در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کشتی استان نیاز به احیاء دارد و یکی از راه های مهم آن همکاری با آموزش و پرورش و ایجاد کمیته استعدادیابی برای شناسایی و پرورش استعدادها است.

وی ادامه داد: از آنجایی که خودم رئیس انجمن کشتی آموزش و پرورش نیز هستم با یک کمیته استعدادیابی مجرب شروع به استعدادیابی خواهیم کرد.

اقبال تصریح کرد: یکی دیگر از کمبودهای ما تعداد پایین سالن های کشتی در مرکز و سایر شهرهای استان اردبیل است و نیازمند این هستیم که تعداد سالن ها را افزایش بدهیم تا بتوانیم تعداد بیشتری از دانش آموزان را به سمت کشتی بیاوریم و به امید خدا از بین آن ها نفرات خوبی را هم برای استان و هم برای کشور آماده کنیم.

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل اظهار داشت: از دیگر اهداف ما ترویج کشتی در میان مردم است، کشتی در حال حاضر تماشاگران قبل خود را از دست داده است و نیاز به تبلیغات در این زمینه داریم.

وی افزود: یکی از راهکارهای ما برای حل این موضوع همکاری و تعامل با رسانه ها به خصوص رسانه ملی است و قرار است طبق تفاهم نامه ای که فدراسیون کشتی با صدا و سیما دارد، با دکتر ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان جلسه ای خواهیم داشت تا بتوانیم یک ساعتی از برنامه ها را را در اختیار کشتی استان قرار دهند.

اقبال در مورد سایر برنامه ها گفت: میزبانی مسابقات چندجانبه و بین المللی در اردبیل، برگزاری رقابت های کشوری و همچنین برگزاری اردوهای مشترک با استان ها و کشورهای همجوار از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

وی در مورد حمایت کننده های مالی از هیأت کشتی استان تصریح کرد: چند اسپانسر تا به حال به ما قول همکاری و مساعدت داده اند و تا 80 درصد کار پیش رفته است، ضمن اینکه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان نیز همگی قول پشتیبانی به ما داده اند.

اقبال در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ی ما دعوت از جامعه ی کشتی استان و پیشکسوتان در برنامه های اجتماعی و فرهنگی است و به دنبال تعامل با همه ی آن ها هستم و دست همگی آن ها را برای همکاری می فشارم، بنده باندم همه گوش شکسته ها است، نه یک گروه خاص و قطعا برای خدمتگزاری به میدان آمده ام.


©2011 . All Rights Reserved